Volledige versie bekijken : externe.swf
derun
%Europe/Berlin %428 %2005, 11:16
Hallo,
Op mijn homepage staat er een button [Gallery], als ik daarop klik zou ik een externe .swf willen inladen.
In die externe .swf heb ik dan mijn fotogallerij gezet, maar zou die enkel willen inladen als er op de button [gallery] word geklikt.
Ik heb deze code in AS gezet: LoadMovie("digitale portfolio1.swf");
Maar ik krijg dan de volgende error in AS:
**Error** Symbol=navig_mc, layer=gallery, frame=60:Line 1: Wrong number of parameters; LoadMovie requires between 2 and 3.
Weet er iemand waar ik fout zit?
Greetz,
Derun :)
psychogene
%Europe/Berlin %436 %2005, 11:28
ey,
Bij loadMovie moet je minsten 2 parameters meegeven.
bv: LoadMovie("digitale portfolio1.swf", 1);
De 1 bepaalt het level waar de swf wordt ingeladen.
Inplaats van zelf de diepte te geven wordt er ook gebruik gemaakt van: getNextHighestDepth().
dan wordt zelf bepaald wat de volgende diepte is.
Grts
derun
%Europe/Berlin %551 %2005, 14:13
Hey bedankt :)
Heb volgende code in AS gezet en het werkt:
on(release) {
LoadMovie("digitale portfolio1.swf",1);
}
Maar het beeld staat iets teveel naar beneden, hoe kan ik het beeld hoger plaatsen?
Bedankt
derun
%Europe/Berlin %634 %2005, 16:13
Als ik op de button [gallery] klik, dan word de externe .swf ingeladen en krijg ik de externe .swf te zien, en als ik dan op een andere button klik dan blijt de .swf op de achtergrond staan.
Welke code moet ik nog bijzetten opdat wanneer ik op een andere button klik, dat .swf van de "gallery button" verdwijnt en niet blijft staan?
Greetz en nog is bedankt voor jullie support :D
derun
Roenes
%Europe/Berlin %652 %2005, 16:40
derun, ik heb beide topics samengevoegd omdat dit nog over hetzelfde probleem gaat :)
pulletje
%Europe/Berlin %964 %2005, 00:09
dan gebruik je unLoad("digitale portfolio1.swf",1);
kun je ook vinden onder F1 --> unload intypen en hoppakee!
derun
%Europe/Berlin %418 %2005, 11:03
Heb dit gezet op de andere button, maar de digitale portfolio blijft op het scherm
on (release) {
_root.gotoAndPlay("contact");
unLoad("digitale portfolio1.swf",1)
}
wat doe ik verkeerd?
Greetz,
Pimm
%Europe/Berlin %666 %2005, 17:00
Wat is de instance name van die movie?
derun
%Europe/Berlin %320 %2005, 08:42
Het zit dus zo dat ik 1 ".fla" heb waarin alles zit, en voor de digitale portfolio heb ik een aparte ".fla" gemaakt.
Nu heb ik in de hoofd .fla 5 buttons staan, met als laatste button "[Gallery]", als ik daarop klik zou dus die digitale portfolio moeten verschijnen (extern inladen)
Maar het probleem is dan, wanner ik op bijvoorbeeld op "[contact]" button klik, blijft de digitale portfolio in beeld en het beeld van "contact" komt er dan bij in beeld.
Ik hoop dat iemand mij hieruit kan helpen :)
Greetz,
Derun
derun
%Europe/Berlin %337 %2005, 09:05
De digitale portfolio zat in een aparte .fla, dus niet in een movieclip.
Nu heb ik een movieclip gemaakt en alles gecopieerd naar die movieclip, dus nu steekt de digitale portfolio in een movieclip.
Ik heb de movieclip fotos_mc genoemd, maar hoe geef je de movieclip een "instancename"?
Of hoeft dat niet?
Ik hoop dat het goed was om alles in een movieclip te steken, en heb de MC ook gexporteerd naar de map, en staat als een ".swf" in de map bij de rest.
Wat moet ik nu best doen?
Greetz,
Derun
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.