Volledige versie bekijken : Faden werkt niet in preview
milan_475
%Europe/Berlin %622 %2005, 15:55
Hallo ik ben nieuw hier en ben nog maar een prutser in flash ik heb dus ook maar een heel simpel vraagje: ik heb een tekst gemaakt heb die omgezet tot grafic en heb die laten faden met een motion tween. Dit werkt als ik op enter druk maar als ik f12 klik werkt het niet iemand enig iedee hoe dit kan?
xtr0
%Europe/Berlin %665 %2005, 16:57
kijk goed of je geen stop(); acties in je tijdlijn hebt staan
Zanthr
%Europe/Berlin %459 %2005, 12:02
Ik heb eenzelfde soort vraag.
Op mijn flash site heb ik een button. Over deze button heen staat een movie met bewegende woorden.
Ook ik heb een stop(); gebruikt in dit frame. Nu gaat het faden heel erg schokkerig. Heeft dit te maken met deze stop code? En is hiervoor een oplossing?
Mitch
%Europe/Berlin %479 %2005, 12:30
Ik zelf gebruik liever helemaal geen buttons, die maak ik dan van movie clips.
Maar ik weet niet wat het probleem veroorzaakt bij jouw, kan je de fla laten zien?
Zanthr
%Europe/Berlin %497 %2005, 12:56
Ik moet zometeen langs Haarlem, dus kan hem even meenemen voor je ;)
Ontopic: Even kijken of ik m online kan zetten.
aphex
%Europe/Berlin %387 %2005, 10:18
Dit probleem heb ik al zo vaak gehad!
'Dynamic text' faden gaat niet en is ook veel zwaarder om te bewegen! Je zal al snel zien dat als je een grote dynamic text wil bewegen dat dit zeer schokkerig gebeurt.
Maak van al je teksten 'Static text' zelfs voor het omzetten naar graphic (Ctrl+B).
Een nadeel van 'Static text' is dat de kwaliteit van de letters drastisch verlaagd. (Ik gebruik voor een beweging of fade snel een static text en verander deze op het einde met een cleane 'Dynamic text'. Hopelijk beantwoord dit jullie vragen, succes!
Grtz
Aphex
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.