Volledige versie bekijken : Kerstkaart 2007
Down
%Europe/Berlin %457 %2007, 10:58
Dit jaar geen kerstkaart competitie?
Nou bij deze toch een kerstkaart van mij voor jullie :P
Het is wel gemaakt voor mijn (huidige) werk (ik ga vanaf 1 januari ergens anders aan de slag).
Dit is de kaart van vorig jaar:
http://www.blackorange.nl/kerst2006
en dit is 'm voor dit jaar:
http://www.blackorange.nl/kerst2007
hoor graag wat jullie er van vinden..
EDIT: ook nog een versie voor mezelf (staat nu op mijn site als tijdelijke pagina) :)
nicootje
%Europe/Berlin %599 %2007, 14:23
LEUK GEDAAN !!!!! :)
Vind alleen de kerstkaart van 2006 mooier en leuker dan die van 2007 maar dat is denk ik iets persoonlijks. Bij 2006 is het meer een geheel stijltje terwijl bij 2007 de motor en de auto niet zo bij de poppetjes passen.
In ieder geval fijne kerstdagen en succes met je nieuwe werk.
Down
%Europe/Berlin %614 %2007, 14:44
Dank je Nicootje, vond dat zelf ook al ja.. maar ach moest toch met net ff iets anders komen.. ook fijne kerstdagen :)
Badr.
%Europe/Berlin %697 %2007, 16:44
Zo zo.
Dat is heel goed gedaan.
Wat me opviel is dat de rendieren ( 2006) geen teugels hadden die aan elkaar verbonden zijn
zo ergs is dat niet. Overigens vind ik 2007 ook mooi en vooral de geluideffecten en het muziek is leuk gedaan. Volgens mij probeerde je het grappig te laten overkomen ik moest niet er niet om lachen maar het is wel geinig gedaan.
tijmen_4real
%Europe/Berlin %727 %2007, 17:27
Schrok me ff de t*f*s van die muziek ! :D
Misschien leuk als ze vanuit de auto, en vanaf de motor zwaaien ofzo ?
En achter het 2e raam, waar niemand zit, allemaal kado's, want die mis ik hier wel....
Voor de rest, vette shit !
Down
%Europe/Berlin %790 %2007, 18:59
Badr. Thnx :) Tja kerstkaart moet wel beetje grappig zijn he.. dat je er niet om kan lachen geeft niet, als je het maar geinig vind.. dat vind ik al heel wat :P
Tijmen.. jij hebt goed opgelet.. die cadeau's achter het tweede raam was wel het plan.. maar beetje vergeten haha.. misschien voeg ik die van de week nog even toe!
roelofpino
%Europe/Berlin %682 %2007, 16:23
Ik vind het er goed en professioneel uitzien, alleen lijkt het veel op die van 2006. Om toch maar een puntje van kritiek te noemen zou ik zeggen: De vuurpijl is niet aangestoken er komen geen vonken vanaf als hij vliegt :P
(wel jammer dat er dit jaar geen competitie is trouwens!)
Down
%Europe/Berlin %696 %2007, 16:43
Thnx, ja er zijn veel overeenkomsten.. had wel andere ideeën, maar dit was toch even het snelst en makkelijkst.. en vonken.. tja.. hij gaat zoooo snel dat je ze niet ziet :P
idd jammer dat er geen competitie is dit jaar.. :S
tijmen_4real
%Europe/Berlin %794 %2007, 19:03
Waarom draaien de velgen van de Hummer in de tegengestelde richting, hoort dat zo ??
WernerL
%Europe/Berlin %802 %2007, 19:16
Waarom draaien de velgen van de Hummer in de tegengestelde richting, hoort dat zo ??
Ja, film maar eens een keer een auto die op hoge snelheid rijd. :-)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.