PDA

Volledige versie bekijken : 3D squash

Chrono
%Europe/Berlin %821 %2007, 19:43
Hallo allemaal!
Ik heb vorig jaar een squash-spelletje gemaakt, en ben nu op het idee gekomen dit op flashfocus te posten. Er is wel puntentelling, maar geen win- of verliescriterium.
Voor de geluidjes heb ik wat standaardgeluidjes uit de library gebruikt.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)

Terror-web
%Europe/Berlin %049 %2007, 01:11
Leuk idee, doet me erg hier aan denken; http://www.spele.nl/game/3dpong.html al vindt ik op de 1 of andere manier de spele.nl versie duidelijker.. Zal te maken hebben met het bredere veld?

Het speelveld is nog niet uitdagend, probeer een bepaalde sfeer te scheppen. Verder een goed begin!

Ea.Z
%Europe/Berlin %069 %2007, 01:40
technisch ziet het er goed uit.
Best wel goed gewerkt, maar ik vind het best k###e om te spelen. Heb de bal ondanks mijn vingervlugheid maar een aantal keer geraakt. Probleem daarbij was het snelle bewegen van de bal, en het maar al te kleine 'vlak' waarmee je kunt spelen.
Verder heel duidelijk en intuitief.
Goed werk!

Chrono
%Europe/Berlin %425 %2007, 10:12
Bedankt voor jullie reacties!
De spele-versie is idd leuker, het speelveld is wat beter vormgegeven.
Het ging me in eerste instantie ook, zoals bij bijna alle flashdingen, vooral om de actionscript-kant. In mijn spelletje zitten ook minder fps, en het draggen van movieclips gaat helaas niet zo snel. Weet iemand daar misschien een oplossing voor?

NieLz
%Europe/Berlin %428 %2007, 10:16
Super spel, alleen (om te muggeziften) heeft het wat meer weg van pingpong. Bij squash speel je via de muur naar elkaar, niet rechtstreeks.

none the less, leuke game!

Energy Design
%Europe/Berlin %649 %2007, 15:35
Ik vond hem heel gaaf, heb hem net even gespeeld en kwam op 69 - 18 uit waarbij ik in het begin ook wel wat moeite had met de bal raken maar na 10 rallys kwam dat goed en is het een erg cool spel om te spelen!:D
mis wel het wedstrijd element om te winnen:p
misschien zou je dit er nog in kunnen zetten en dan doe je 21 punten met minimaal 2 punten verschil bijvoorbeeld:D
en dat uiterraad in ieder level de computer beter wordt;)

erg gaaf!

Chrono
%Europe/Berlin %658 %2007, 15:48
Goh, wat enthousiast allemaal :D
Ik ben hier momenteel trouwens niet mee bezig, maar over een tijdje pak ik het misschien weer op, dus bedankt voor de tips.
Om even op de naamgeving in te gaan :P
1. in de eerste versies van het spelletje was er nog geen tegenstander.
2. bij pingpong is er een net en moet er op een horizontale tafel worden geslagen, i.p.v. een verticale wand.
I rest my case.

vector monkey
%Europe/Berlin %925 %2007, 22:13
Mag inderdaad wat makkelijker.
Technisch cool.
Maar de vormgeving mag je nog even voor gaan zitten.

succes!