PDA

Volledige versie bekijken : Nieuw portfolio V3

Le Marquis
%Europe/Berlin %572 %2005, 14:45
Na veel geleerd te hebben de afgelopen jaren heb ik eindelijk mijn portfolio versie 3 af.
Eindelijk had ik de tijd gevonden om het even af te maken nadat het al maanden lang op mn pc stond. Het enige wat nog aangepast moet worden zijn de links en al mijn werk moet nog komen, de lijst is nu slechts een kleine greep uit m'n portfolio, alsof het niet genoeg is?

FLASH MX 2004 pro, XML, actionscripting en Photoshop gebruikt...

http://le-marquis.nelhost.com/lm.jpg (http://le-marquis.nelhost.com)

Laat mij weten wat je ervan vindt aub. Kritiek kan ik gebruiken!

Le Marquis

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %578 %2005, 14:53
vraagje er staat een sluiten knopje maar het doet niks.
en ik snap het nut niet zo goed van het wit maken van het scherm als je de 2e keer op een menuknopje klikt.

voor de rest design ziet er leuk uit, alleen het lettertype vind ik persoonlijk bagger lezen.

Nytrax
%Europe/Berlin %580 %2005, 14:56
Hej,

Ik vind de text eigenlijk wat aan de kleine kant, het is wel te lezen maar is niet echt lekker. Die geluiden als je over projecten/images gaat vind ik zelf eigenlijk vrij irritant. Misschien kan je bij contact een mailformulier toevoegen? Verder zijn sommige plaatjes hier niet helemaal zo scherp, oa bij whois. Ik vind hem verder eigenlijk wat kaal, misschien iets aan achtergrond toevoegen ofzo? Hij loopt hier ook niet zo heel soepel trouwens (nu komt dit ook wel omdat ik een iets wat langzame pc heb).

Verder is hij vrij netjes, maar nog een beetje kaal vind ik hem eigenlijk.

Le Marquis
%Europe/Berlin %588 %2005, 15:08
Het is allemaal nog wat basic weet ik...

Een mailform plaatsen is geen slecht idee, maar omdat de portfolio zoals hij er nu bij staat op een cd komt te staan is dat niet makkelijk aangezien je dan php nodig hebt, en veel pc's niet local php kunnen draaien onder runtime. De sluitknop idem, deze sluit alleen als de movie die in een projector draait, niet als javascript close window functie.
Zal dat nog even aanpassen, bedankt...

Ik zal deze hier en daar moeten aanpassen voor internet zodat je wel kunt mailen vanuit de script zelf. Ik heb trouwens niet opgemerkt dat de script langzaam gaat bij wat oudere pc's maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn pc nogal snel en uitgebreid is.
Ik zal eens kijken wat ik daar aan kan doen! Alvast bedankt voor jullie hulp...

Nytrax! zou je mij kunnen doorgeven wat je configuratie is van je pc, zodat ik eens kan kijken wat eruit moet en wat kan blijven zodat hij wat soepeler draaid... Alvast bedankt!

Nytrax
%Europe/Berlin %595 %2005, 15:17
Ik heb hier een Pentium 500 met iets van 600 mb geheugen dus tis geen schande dat hij wat langzaam loopt hoor ;)

Le Marquis
%Europe/Berlin %599 %2005, 15:23
Hmm! das vreemd...

Ik had de movie nog getest op een PIII 450, met 256 Mb. Hierop geen problemen. Maar dat komt ook wel dat deze vrijwel geen overbodige programma's had openstaan en geen zware systeembestanden had geladen in systemtray, dat zal het zijn! Ik weet dat elke grafische toepassingen veel vragen van je systeem. Maar bedankt voor je advies, ik ga kijken of ik m iets kan versoepelen.

Nytrax
%Europe/Berlin %605 %2005, 15:31
Hmm vaag, het zijn hier voornamelijk de buttons die wat traag zijn + het opkomen van de portfolio items. Vreemd dat jij er geen problemen mee had :S