PDA

Volledige versie bekijken : Animatie 3D max.

Martinez
%Europe/Berlin %771 %2007, 18:30
Wie kan mij vertellen hoe ik de tijdbalk in 1 snelheid kan laten bewegen i.pv dat ie langazaam start en langzaam stopt. [?]

INKA
%Europe/Berlin %844 %2007, 20:15
F1: Working with Controllers.

Martinez
%Europe/Berlin %890 %2007, 21:22
F1: Working with Controllers.

Dat schiet niet echt op helaas...

INKA
%Europe/Berlin %917 %2007, 22:01
Heb je de info wel gelezen?

Martinez
%Europe/Berlin %528 %2007, 12:40
Kan iemand mij helpen S.O.S !!!!!!
Kan t echt niet vinden .

INKA
%Europe/Berlin %590 %2007, 14:10
Select je object, rechtsklik je Keyframe, kies de positie die je wilt veranderen,(bv "object": Xposition op frame 0), open je Track view-curve editor en in de toolbar kies de optie Set Tangents to Liniar, doe dit ook voor de volgende/laatste keyframe (bv frame 100) en je object beweegt nu vanaf frame 0 tot 100 in een constante snelheid.
Alles staat beschreven(in eerdere posts vermeld) in het handboek F1 onder Working met controllers.
Ik adviseer dan ook om vantevoren een werkplan op te stellen en de nodige research/studie te doen, je leert niks met kantenklare oplossingen. :P

Martinez
%Europe/Berlin %699 %2007, 16:47
Nou met deze kant en klare oplossing kom ik een heel eind hoor !

Dankje .

Devega
%Europe/Berlin %594 %2007, 14:16
mmmm mja aleen moet je niet verwachten dat iemand je ooit nog eens wilt helpen als je je zo opstelt..

RTFM* is hier dan ook meer dan noodzaak

het is natuurlijk niet de bedoeling dat een forum gebruikt word om problemen op te lossen waar jij zelf geen moeite voor hebt gedaan.

Ea.Z
%Europe/Berlin %607 %2007, 14:35
Nou met deze kant en klare oplossing kom ik een heel eind hoor !

Dankje .

14. Kant-en-klaar of tutorial request.
Het is niet toegestaan om te vragen om kant-en-klare scripts, of volledige tutorials ("hoe maak ik dit?").

Deze regels staan hier (http://www.flashfocus.nl/index.php?page=regels). Toen je je geregistreerd hebt, ben je met deze regels akkoord gegaan. Gelezen of niet doet er niet toe. Net zoals de leden die je hier proberen te helpen, worden ook de regels gerespecteerd. Zo'n gedrag wordt op FlashFocus niet getolereerd. Vandaar gaat dit topic op slot.

Als je het nog eens vriendelijk vraagt in een nieuw topic, en duidelijk uitlegt wat je niet verstaat, of waar je niet voorbij komt gaat iemand je altijd wel helpen.

Kant en klaar krijg je alleen bij de bakker.