PDA

Volledige versie bekijken : graphics op frames

Sapience
%Europe/Berlin %405 %2005, 10:43
Ik heb een beetje domme vraag... misschien...
ik heb wel geprobeert goed te zoeken, maar hoe vindt je een passende zoekterm?
dit is mijn vraag:

Ik heb een gifje uitelkaar gehaald in allemaal afbeeldingen. Die afbeeldingen heb ik in flash zitten (109 in totaal) en omgezet naar graphics. dus nu heb ik allemaal dingen met de volgende namen: symbol 39 en de volgende is dan symbol 41. hij slaat steeds in over. Hoe kan ik makkelijk en snel al die dingen, 1 graphic per frame, op mijn timeline zetten? frame voor frame kan hierbij nog wel, maar als ik strax met de film bezig ga, dan heb ik er duizenden!

gr. Fabian

trepanic
%Europe/Berlin %429 %2005, 11:19
hmm..een movieclip van alles maken? en dan ín de mc, dus dubbelklikken met de timeline werken. ik weet niet zeker.

ps: wat moet dat logo van de vrijmetselarij voorstellen?

mark
%Europe/Berlin %439 %2005, 11:33
OPTIE 1
Kijk je kunt ook de gif afbeelding eerst op je timeline zetten bijv 100 frames lang. Dan uitelkaar halen.Dan omzetten naar graphics (symbolen maken). Dan overal 100 keyframes invoegen met F6. dan per keyframe de symbolen verwijderen die je niet op de keyframe wil hebben. Dan hoef je ze niet te plaatsen maar alleen te verwijderen.
OPTIE 2
Je kunt ook alle dus je gif afbeelding omzetten naar graphics, ze allemaal selecteren en distribute to layers doen, dan heb je ze allemaal in aparte keyframes.
OPTIE 3
Je kunt in flash 8 ook ze allemaal selecteren en convert to keyframes doen

MARK

Sapience
%Europe/Berlin %449 %2005, 11:47
Hartstikke bedankt!!!

en voor trepanic: dat vondt ik er wel lache uitzien, dus heb ik daar wat mee zitten motion-tweenen, en zo ben ik tot mijn banner gekomen. het is niet mijn logo ofzo, ik heb wel wat beters, maar daar heb ik nog wat problemen met het vectorizen ();

gr Fabian