PDA

Volledige versie bekijken : [ Fixed ] topic titel veranderen -> problemen

VAW
%Europe/Berlin %566 %2005, 14:36
Als je de titel van een topic verandert, verandert de titel wel in het topic zelf, maar niet in de lijst van alle topics in dat onderdeel. Dit is een bug die ook voorkomt in andere vB fora.

Richard
%Europe/Berlin %621 %2005, 15:54
Dat is geen bug maar een feature :P
Je moet namelijk niet je post wijzigen maar het onderwerp.

Elke posting kan zijn eigen onderwerp opgeven. Maar bij het starten van het topic wordt het onderwerp dat dan ingevuld wordt ook als titel van het topic gebruikt.

VAW
%Europe/Berlin %662 %2005, 16:54
Ah ok. Fijn :p
Maar waar verander ik dan het onderwerp van heel het topic?

Dauntless
%Europe/Berlin %664 %2005, 16:56
Ah ok. Fijn :p
Maar waar verander ik dan het onderwerp van heel het topic?
Niet... Denk ik.

Richard
%Europe/Berlin %850 %2005, 21:25
Het lijkt er inderdaad op dat alleen mods dat kunnen. Beetje vreemd, ik kan wel instellen dat normale leden eigen topics kunnen sluiten en verwijderen. Maar over wijzigen staat niets.

Jorim
%Europe/Berlin %877 %2005, 22:03
Admin CP -> vBulletin Options -> Message Posting and Editing Options -> Time Limit on Editing of Thread Title
Bron: http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=137661

Richard
%Europe/Berlin %914 %2005, 22:57
Handig dat al die dingen bij elkaar staan. (staan ze niet dus)
Ik ken duidelijk die complete admin nog niet. Maar in ieder geval staat het op 10 minuten. Lijkt me wel redelijk eigenlijk.

Jorim
%Europe/Berlin %917 %2005, 23:01
Handig dat al die dingen bij elkaar staan. (staan ze niet dus)Net een nieuw systeem en dan al zeiken, liever terug naar het oude ?? :p :p :p

Maar in ieder geval staat het op 5 minuten. Lijkt me wel redelijk eigenlijk.
Meestal zie ik dat soort typefouten pas bij de eerste reactie (of nog later :)) en dan is 5 minuten erg kort (mensen zijn snel, maar zo snel). Kan aan mij liggen, typefouten in mijn post zie ik meestal wel direct, maar de titel zie ik vaak over het hoofd. Eigenlijk zie je die pas als je het forum bekijkt...

Naja het kan dus iig wel :D ff :p