PDA

Volledige versie bekijken : neuro's walking character

Neuro
%Europe/Berlin %639 %2005, 16:21
In navolging van Mitch en omdat comentaar leveren altijd gemakkelijk is, ben ik zelf eens aan het experimenteren geslagen.
echt tevreden over het resultaat ben ik nog lang niet, maar het was leuk om te maken en ik begin hoe langer hoe meer flash een geniaal programma te vinden

klik hier (http://users.telenet.be/neuroproductions/test2.html)

voor de geintereseerde: totaal 12 frames aan 9 fps <-(mijn SUPER 8 verleden :) )

kleine update: kheb nog wat zitten testen en zoals met de meeste dingen geld hier blijkbaar ook: hoe eenvoudiger hoe beter:
voor het meisje heb ik gewoon 1 maal een been getekend om dat dan wat te laten bewegen

mech7
%Europe/Berlin %655 %2005, 16:44
hehe dies wel cool :D

Mitch
%Europe/Berlin %612 %2005, 15:42
He ik zat de posts een beetje door te bladeren en kom ineens deze post tegen :D
(had uhm waarschijnlijk over het hoofd gezien :S)
Vreemd dat er niet zoveel op is gepost want is een leuk onderwerp en leuke art :)

Ziet er goed uit :) vooral dat meisje lijkt goed te zijn. Alleen lijken die benen iets te ver naar boven te gaan.

Waarom heb je bij die andere 2 de armen niet geanimeerd :P

Die frame bij frame van de eerste vind ik ook erg vet en bij jouw style passen.

Heb je verder nog wat gemaakt inmiddels? Van animeren?

B.Aalbers
%Europe/Berlin %620 %2005, 15:54
de middelste is zeker vet!

Neuro
%Europe/Berlin %998 %2005, 00:58
hehe, die was ik compleet vergeten :D

ik was er toen al niet echt tevreden over, maar nu vind ik ze eigelijk slecht . (hoewel het loopje van het meisje wel meevalt :) )

@mitch: ik ben nog aan veel begonnen maar heb niets echt afgemaakt, men sign is trouwens gemaakt van een deel van zo een onafgewerkt project. maar men doel is om toch een echt filmpje te maken van 2 a 3min. En die armen: gewoon luiheid :)

Mitch
%Europe/Berlin %372 %2005, 09:56
hehe, die was ik compleet vergeten :D

ik was er toen al niet echt tevreden over, maar nu vind ik ze eigelijk slecht . (hoewel het loopje van het meisje wel meevalt :) )

@mitch: ik ben nog aan veel begonnen maar heb niets echt afgemaakt, men sign is trouwens gemaakt van een deel van zo een onafgewerkt project. maar men doel is om toch een echt filmpje te maken van 2 a 3min. En die armen: gewoon luiheid :)

Ik vind bijna alles wat ik maak na een week slecht :p
In je sign loopt ie goed. Ik ben erg benieuwd hoe dat filmpje eruit komt te zien.

behived
%Europe/Berlin %386 %2005, 10:17
In je sign loopt ie goed. Ik ben erg benieuwd hoe dat filmpje eruit komt te zien.

Typisch geval van een designer/tekenaar...
Als je project klaar is zie je 101 zaken die je nog anders zou willen doen...
Dit neem je mee naar je volgende project en zo blijf je dus evolueren... (heet ervaring geloof ik) [:o)]

Neuro
%Europe/Berlin %401 %2005, 10:38

daar herken ik mij ook voledig in :) . de eerste 10 minuten nadat ik iets gemaakt heb vind ik het fantastisch. maar daarna vind ik het altijd slecht

Mitch
%Europe/Berlin %406 %2005, 10:45
Ben dus niet de enigste :D ook irritand ja als je eerst over iets tevreden bent en daarna niet meer.
Maar denk dat zelf kritiek iets is waar je veel aan hebt, daarnaast ook goed luisteren naar wat anderen vinden en daar ook wat mee doen.

Maar soms is het irritand vooral als je een eigen site maakt ofzo :D maar toch denk ik dat die zelf kritiek je tot een hoger niveau brengt :)

Finesky
%Europe/Berlin %527 %2005, 13:39
Coole loopjes man!
Ik vind die rechter het meest uitstralen.

En ik heb ook het zelfde als jullie, dat ik het na een tijdje niet meer mooi vind:P.
Zou ook niet echt goed zijn denk ik, als je alles wat je maakt fantastisch vind;):P.

one5
%Europe/Berlin %550 %2005, 14:12
opt school ook zo is iets gemaakt walkingdude (http://users.telenet.be/one5/walkingdude.htm)

Dopefish
%Europe/Berlin %553 %2005, 14:16
Ja dat heb ik ook, eerst sta ik versteld van mezelf dat ik zoiets heb gefixt. Daarna denk ik ooh maar het kan nog veel beter enzo.

ruuddejong
%Europe/Berlin %767 %2005, 19:25
me 2