Volledige versie bekijken : flash 8 download
latino
%Europe/Berlin %535 %2005, 13:51
hallo
ik gebruik nu ook flash 8
ik vraag nij af hoe dat ook alweer heette. Je komt op een site die flash 8 nodig heeft. In Flash 8 kun je dan een schermpje laten openen die zegt dat je versie 8 nodig hebt en je die dan kunt downloaden..
hoe heette dat ook alweer?
mknol
%Europe/Berlin %538 %2005, 13:55
www.macromedia.com? :P
nee je bedoelt een detectie-script.
Open je movie > File > publish settings > tabblad html > kies bij je flashversie een optie waar detect bijstaat. Erg handig.
Of bedoel je dat niet..?
latino
%Europe/Berlin %548 %2005, 14:10
hmmm nee volgens mij krijg je nu een rechthoekig schermpje die je zlef moet scripten...
zon soort schermpje als je met je rechtermuisknop op flash drukt en settings kiest
ninetynine
%Europe/Berlin %560 %2005, 14:26
De Flashplayer
Bijna iedereen heeft hem tegenwoordig, De Flashplayer, geinstalleerd op 500 miljoen computers. De verwachting is dan ook dat de overgang van 7 naar 8 veel sneller zal gaan. De installatie van de nieuwe Flashplayer is ook veranderd.
Developers kunnen nu de gebruiker op hun site zelf via een schermpje de Flashplayer laten installeren.
http://www.flashfocus.nl/~images/flashplayer8_install.gif
Het nieuwe Flashplayer installatie scherm
Op die manier hoeven ze niet eerst naar Macromedia.com en dan weer naar de site. Die methode blijft natuurlijk wel gewoon werken.
De nieuwe Flashplayer is al even beschikbaar via de Public Beta.
De laatste versie is 5 augustus uitgekomen.
Hierin zijn veel veranderingen gemaakt. De rendering van de nieuwe Flashplayer is een stuk sneller. De player kan nu vector elementen cachen als bitmap graphics.
Hierdoor gaat de performance stukken omhoog, ook renderd de Flashplayer nu alleen de elementen in de SWF die veranderen opnieuw. Elementen die dus niet animeren of veranderen worden dus niet elk frame opnieuw gerenderd. Alle nieuwe Blend Modes en Filters kunnen realtime via scripting toegepast worden.
Het komt dus automatisch !!
The_One
%Europe/Berlin %640 %2005, 16:21
Bedoel je dit?
http://www.macromedia.com/software/flashplayer/download/detection_kit/
Ik heb de Express Install geprobeerd, maar ik kan er niet mee omgaan, want het werkt niet bij mij. Mss dat het jou wel lukt :)
mknol2000 maniertje werkt iig wel :)
latino
%Europe/Berlin %732 %2005, 18:35
De Flashplayer
Bijna iedereen heeft hem tegenwoordig, De Flashplayer, geinstalleerd op 500 miljoen computers. De verwachting is dan ook dat de overgang van 7 naar 8 veel sneller zal gaan. De installatie van de nieuwe Flashplayer is ook veranderd.
Developers kunnen nu de gebruiker op hun site zelf via een schermpje de Flashplayer laten installeren.
http://www.flashfocus.nl/~images/flashplayer8_install.gif
Het nieuwe Flashplayer installatie scherm
Op die manier hoeven ze niet eerst naar Macromedia.com en dan weer naar de site. Die methode blijft natuurlijk wel gewoon werken.
De nieuwe Flashplayer is al even beschikbaar via de Public Beta.
De laatste versie is 5 augustus uitgekomen.
Hierin zijn veel veranderingen gemaakt. De rendering van de nieuwe Flashplayer is een stuk sneller. De player kan nu vector elementen cachen als bitmap graphics.
Hierdoor gaat de performance stukken omhoog, ook renderd de Flashplayer nu alleen de elementen in de SWF die veranderen opnieuw. Elementen die dus niet animeren of veranderen worden dus niet elk frame opnieuw gerenderd. Alle nieuwe Blend Modes en Filters kunnen realtime via scripting toegepast worden.
Het komt dus automatisch !!
die bedoel ik ja...
maar door deze zin dacht ik dat we hetzelf moesten scripten:
Fatty Owl
%Europe/Berlin %740 %2005, 18:46
Ik heb Flashplayer 8, maar alleen in IE. hoe instaleer ik die in firefox ook?
ninetynine
%Europe/Berlin %425 %2005, 11:13
msschn heb je hier wat aan :
http://www.asfusion.com/blog/entry/detecting-flash-player-8-on-a-cfform
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.