PDA

Volledige versie bekijken : Eerste Logo Illustrator

SickForThisOne
%Europe/Berlin %892 %2007, 21:25
Hey allemaal ik ben pas 2 weken begonnen met Illustrator.
En ik heb effe een logo proberen te maken.
En ik moet eerlijk zeggen voor een beginner vindt ik het toch best mooi. :)
Maar ik heb liever jullie mening. ;)

Hier is die dan ..

http://img115.imageshack.us/img115/1032/logolacostevy9.png

Nauzer
%Europe/Berlin %916 %2007, 22:00
Sorry, ik wil je niet ontmoedigen maar dit is écht niet goed! :(

Blijven oefenen... volg wat tutorials ofzo...

Een paar dingen:

Met de pentool kun je smoothe curves maken door lijnstukken dmv de handlers lekker op elkaar aan te laten sluiten, iets wat hier totaal niet terug te zien is.
Trek over op het origineel en probeer exact de lijnen van het origineel te volgen, wees niet bang om een aantal keer overnieuw te beginnen en zo de pentool onder de knie te krijgen. Heel veel succes, graag zien we wat werk van je iets meer geoefend hebt en iets meer tijd/moeite in je werk hebt gestoken.

TestCase failed...

edit: als je kritisch kijkt zie je dat je creatie in de verste verte niet lijkt op:
http://students.ou.edu/K/Michael.N.Khounsavath-1/lacoste.jpg

PS, misschien is het slim de merknaam NIET in je topictitel / post te gebruiken aangezien FlashFocus nogal van invloed is op Google resultaten en ik me kan voorstellen dat het bedrijf niet met zo'n, met alle respect, slechte kopie van hun logo te vinden wil zijn.

josko
%Europe/Berlin %977 %2007, 23:27
Yup. De pentool onder de knie te krijgen duurt even - Maar het is echt een geweldig ding :)

Down
%Europe/Berlin %467 %2007, 11:12
Nou Nou Nauzer, iedereen moet ergens beginnen.. mijn eerste tekeningen in illustrator waren ook heel blokkerig :) Sick heeft nog een lange weg te gaan en idd de pentool onder de knie krijgen duurt even.. succes!

Nauzer
%Europe/Berlin %788 %2007, 18:55
Nou Nou Nauzer, iedereen moet ergens beginnen.. mijn eerste tekeningen in illustrator waren ook heel blokkerig :)

Dat geloof ik ook wel allemaal...
Het is niet de bedoeling om iemand te ontmoedigen of wat dan ook... :)
Geef gewoon mijn ongezouten mening zoals hij in zijn startpost vraagt...

In ieder geval veel succes met de oefeningen. Goede tutorials zou je kunnen vinden op www.lynda.com en op vele andere sites (google is your friend).

ps, goed dat je je topic-title & startpost hebt aangepast! :)

nico
%Europe/Berlin %806 %2007, 19:21
als ik een tip mag geven
in illustrator heb je met de pen tool 3 magic keys (alt, cotrol en spatiebalk) met deze drie knoppen doe je alles de

alt is om de curve te berken
control of apeltoets om de witte pijl boven te halen
en last bud best de spatiebalk om u laaste punt te verzetten

en dit is het

veel successs
en het is niet zo veeel werk om de pentool onder de knie te krijgen dit gaat echt snel binnen een week ben je al een heel eind verder
nico