Volledige versie bekijken : is dit mogelijk? extern txt bestand in een externe swf in een swf
pulletje
%Europe/Berlin %023 %2005, 01:34
wat ik op dit moment heb is het volgende probleem,
ik heb een fla met een ingeladen extern txt bestand. Dit werkt uiteraard goed. maar nu heb ik ook nog de hoofdmovie (een aparte fla).
in die (hoofd)fla laad ik via loadvar de fla in met het ingeladen extern txt bestand....En dan gaat het fout, de tekst die er zou moeten komen, komt er te staan als UNDEFINED??
Mijn vraag dus, Kan dit wel en zoja iemand enig idee wat ik fout heb gedaan
psychogene
%Europe/Berlin %031 %2005, 01:44
ey,
Waarom laad je de movie niet in met "loadMovie" ???
mischien werkt het zo wel.
Grts...
ninetynine
%Europe/Berlin %369 %2005, 09:52
loadVariablesNum("http://www.jouwsite.nl/lalala.txt", 0);
Succes
pulletje
%Europe/Berlin %876 %2005, 22:02
tja, het wil niet echt lukken op deze manier.
voor degene die niet helemaal begrijpen wat ik bedoel, kijk dan even op www.pulletje.nl je ziet een grote foto met links 5 vlakken, als je dan op het blauwe vlak klikt komt er een tween die het vak vergroot. Dan wordt er een nieuwe swf geload via loadMovie. rechts zie je dat het woord undefined staan. voer je echter als url hetvolgende in : www.pulletje.nl/stapeten.swf dan zul je zien dat de tekst er wel verschijnt.
Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem??
ericklok
%Europe/Berlin %011 %2005, 01:16
Misschien kun je de actionscript plaatsen waarmee je de tekts probeert te plaatsen?
pulletje
%Europe/Berlin %865 %2005, 21:45
deze code heb ik gebruikt:
loadVariablesNum("http://www.pulletje.nl/eten.txt", 0);
en deze code heb ik ook geprobeerd:
loadVariablesNum("eten.txt", 0);
ik begrijp er geen snars van waarom het niet werkt...
behived
%Europe/Berlin %353 %2005, 09:29
Je moet de volgende code gebruiken:
loadVariables("eten.txt","container");
container moet je vervangen door de instance naam van de mc waarin je je swf inlaadt.
als je gebruik maakt van loadVariablesNum laad je de variables in in een level, in dit geval level 0.
je laadt hem dus in de _root van level 0. Omdat je je swf inlaadt in een andere swf is de _root die van de originele swf.
Daarom werkt het wel wanneer je alleen je stapeten.swf opent.
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg, anders laat je het maar weten!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.