PDA

Volledige versie bekijken : Hoe op ik een andere pagina in flash

dmwtm30
%Europe/Berlin %967 %2005, 00:13
ik ben een hele beginner en kan eigelijk nog niks meer dan buttons maken en linken daarin plaatsen. maar nu zou ik graag willen dat als je ergens op klikt alles wegschuift en er een hele nieuwe pagina ontstaat. snap je :D. Maar ik heb geen idee hoe je dat noemt en daarom weet ik ook niet of ik hier goed zit en weet ik niet of er al een tut over is.

alvast bedankt ;)

Dauntless
%Europe/Berlin %356 %2005, 09:33
Klik hier (http://flashfocus.nl/forum/search.php?) en zoek op 'pagina openen' . Dat lijkt me toch een gemakkelijke benaming ? ;)

giel12
%Europe/Berlin %402 %2005, 10:39
Je moet weten hoe je dit gaat doen. Begin eerst met een paar standaard animatietutorials. Zoek eens achter shape-tween en motion tween. Ook is het aan te raden een boek aan te schaffen. Best één waar je mee verder kunt en geen pocketversie. Ik denk dat je voor 40 euro een goed boek hebt. Voor de rest zoeken op flashfocus tussen de tutorials en op google. Flashkit.com/tutorials is ook altijd aan te raden.

Veel succes en laat het resultaat maar is zien in de showcase ;)

dmwtm30
%Europe/Berlin %643 %2005, 16:26
Niemand die me kan helpen door precies een tutorial ofzo te sturen van hele makkelijke versie. Tween kan ik al en eigelijk is de site al af. ik wil alleen nog dat alles in 1 flash komt en niet steeds weer een nieuwe pagina laden met een nieuwe flash action.

ThE_GrIb
%Europe/Berlin %783 %2005, 19:48
Niemand die me kan helpen door precies een tutorial ofzo te sturen van hele makkelijke versie. Tween kan ik al en eigelijk is de site al af. ik wil alleen nog dat alles in 1 flash komt en niet steeds weer een nieuwe pagina laden met een nieuwe flash action.

Heb je een voorbeeld wat je bedoeld of laat eens zien wat je al hebt.

dmwtm30
%Europe/Berlin %795 %2005, 20:05
hier (http://the3xb.my100megs.com/untitled-4.swf) is een begin.
maar de bedoeling is nu dat als je op een van de buttons klikt dat de buttons naar links schuiven en er naast een tekstvak langzaam verschijnt met de tekst erin. ben ik nu iets duidelijker?