Volledige versie bekijken : euhmm ik zit echt in de puree:(
Youngblood
%Europe/Berlin %788 %2005, 19:55
k euhm heb een groot probleem... ik moet een kleine website maken voor school en ben dat knal vergeten... ik ga dus dit weekend eens lang doorwerken maar heb een paar probleempjes.. ik zou graag op men main page zo een tekstvlak wille waar langs de rechterkant een soort scroll bar is zodat alle tekst mooi in 1 vakje past en mijn ander plrobleem dat echt wel moeilijk is.. ik zou een soort fotoalbumbpje moeten hebben maar heel simple iets... zijn er soms mensen dat mij kunne uitleggen hoe ik deze 2 dingne kan maken zou het erg apprecieren en mijn raport ook :D ^^
ja mag me ook altijd mailen met hulp naar bwackt@gmail.com
Mitch
%Europe/Berlin %796 %2005, 20:07
Je kan daar ook naar op zoek gaan in het forum via zoeken.
Of je kan ook in de secties (http://www.flashfocus.nl/forum/forumdisplay.php?f=36) kijken.
Probeer eerst wat achtergrond informatie te vinden. Genoeg resourcen.
Youngblood
%Europe/Berlin %799 %2005, 20:11
moest ik echt veel tijd hebben zou ik da doen echt waar maar zoals ik al zij heb een klein tijdshema... is neit dat ik lui ben ofzo... heb al heel veel toturials gedaan van deze site en andere... maar ik herrinner me niet echt 1 dat nu echt goed vanpas komt..
Flashingback
%Europe/Berlin %804 %2005, 20:19
Je kan niet verwachten van ons dat wij alles voor je gaan zoeken. Dit forum heeft een goede zoek optie ik ben zeker dat je ver graakt.
Youngblood
%Europe/Berlin %808 %2005, 20:24
verwacht ik ook niet... denkt dat jullie me verkeerd verstaan... ik zocht gewoon iemand dat het al kan en me gewoon kan uitleggen hoe ik dat doe.. en moest het echt niet anders kunne me een fla stuurt ofzo maar liefst niet want ik wil het ook echt kunne na dat ik het gemaakt heb...
wil echt geen verkeerde indruk geven :#
Mitch
%Europe/Berlin %809 %2005, 20:26
Als je meer projecten wilt gaan doen moet je beter en verantwoordelijker er mee omgaan. Ik hoop niet verwacht dat iemand je een fla geeft.
Het kost eenmaal even om wat te maken, voor velen is het hun brood verdienen :)
Kortom kom zelf met iets en we zullen ons best doen je te helpen.
Youngblood
%Europe/Berlin %812 %2005, 20:30
hmm zoals ik al zij wil ik liefst geen fla onvangen.. en neen niet bang zijn ik wil hier niet men broodverdienst van maken is gewoon een school project dat ik moet doen..
heb ik dit mss op de verkeerde plaats in het forum gezet? heb er echt geen gedacht van...
Youngblood
%Europe/Berlin %870 %2005, 21:53
oké nvm men vraag heb het uitgelegd aan men leerraar en ik ga dit skippen en onmiddelijk een men eindwerk flash beginne :) toch bedank voor de "hulp" :) en antwoorden :p
Xullion
%Europe/Berlin %712 %2005, 18:05
[deleted] Ik wil je wel helpen hoor Youngblood.
Ik had namelijk een tijd geleden hetzelfde probleem en toen had ik een site gevonden met een swf bestand en het bestudeerd, nu weet ik vrijwel helemaal zelf hoe ik dat moet maken.
Met dat eerste probleem kan ik je wel helpen door je het swf bestandje te geven; het zwarte blokje dat je dan ziet is een mask, dat geeft aan wat het zichtbare tekstgedeelte is, ik denk dat je basis hiervan wel verder kan komen.
http://www.xullion.com/extra/scroll1.swf
http://www.xullion.com/extra/scroll1.fla
Houd het hier wel een beetje gezellig AUB
Mitch
%Europe/Berlin %727 %2005, 18:27
He Youngblood,
Het is gewoon de manier hoe je post dat je niet wordt geholpen. Dit is niet hostile bedoelt.
Ik bedoel de titel, is ook niet echt duidelijk. Er wordt veel sneller op je post gereageerd als je dat een titel geeft zoals "hoe begin ik aan een crollbar en fotoalbum". Daarnaast is het wel vreemd waarom dit in animatie en design staat, als je nog hulp nodig hebt kan ik hem wel overplaatsen want waarschijnlijk heb je geen animatie nodig.
Maar ik bedoelde met zoeken dat je eerst een halfuurtje kon gaan zoeken naar wat dingen, als je daar dan vragen over hebt ken je die posten en zullen andere je echt wel gaan helpen. Op dit forum wordt immers veel problemen opgelost, als je laat zien dat je zelf ook moeite voor doet zul je veel sneller geholpen worden.
Zo werkt het nou eenmaal op dit forum.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.