Volledige versie bekijken : Fatty Owl prductions
Fatty Owl
%Europe/Berlin %773 %2005, 19:33
heb een site gemaakt, maar hij is nog lang niet af. hier staat alleen de basis. (flash player 8 nodig). gelieve veel suggesties te plaatsen :D. (over het design, want de tekst is niet veel soeps zul je merken :P)
http://www.fattyowlproductions.tk/
Mitch
%Europe/Berlin %886 %2005, 22:16
He leuk om eens wat van je werk te zien :)
Lijstje met kritiek
-In firefox doet ie het niet.
-Buttons zijn traag. Mag wel wat sneller.
-Rolluik is nu een beetje onpraktisch probeer hier wat creatiefs mee te maken.
-Achtergrond heeft geen mooie pattern
Verder mag het allemaal wat minder statisch. Maar misschien wel leuk om die dingen in je menu uit te werken, als het je lukt om een goeie portfolio,chatbox,gastenboek en forum te maken is dat al heel goed :)
Fatty Owl
%Europe/Berlin %338 %2005, 09:07
ik zal er eens aan werken, maar eerst maak ik al mijn pagina's af :D. mitch check is in firefox welke flashplayer je gebruikt. Want ik geruik daar nog altijd de 7 terwijl ik al 8 heb in IE????? (in de 7 werkt mijn site idd niet)
Flasher
%Europe/Berlin %359 %2005, 09:37
Bij mij werkt hij wel in FF hoor (met FP 8)
Fatty Owl
%Europe/Berlin %361 %2005, 09:40
ja, het ligt aan flash player. contact en gastenboek staan er op, de buttons heb ik sneller gemaakt. Zijn ze zo beter of moeten ze nog sneller/trager?
Mitch
%Europe/Berlin %382 %2005, 10:10
Doet het nu wel mijn firefox deed gister ook wel meer rare dingen...
Fatty Owl
%Europe/Berlin %485 %2005, 12:39
Alleen portfolio en chatbox nu nog. Het forum iseen voorlopig gratis forum tot ik het zlef kan maken :D.
Fatty Owl
%Europe/Berlin %854 %2005, 21:30
ok alles behalve portfolio is af, forum en chatbox heb ik wel gratis op site's gehaald dus niet zelf gemaakt:O. dat bewijst wel dat ik met google omkan :D.
(als ik zelf chatboxen en forums kan maken doe ik het wel zelf hoor ;))
ath92
%Europe/Berlin %899 %2005, 22:35
waarom een chat? denk je serieus dat er veel mensen op jouw site gaan ziitten kijken om te kijken of er nog iemad online is? (sorry als het bot overkomt)
Fatty Owl
%Europe/Berlin %917 %2005, 23:01
Goede vraag :D. ik chat soms met meerdere mensen tegelijk, en in msn vindt ik dat niet zo handig. dus dan doe ik het daar. En het is ook gewoon leuk om te hebben :D.
damarez
%Europe/Berlin %459 %2005, 12:02
Ik vind een chat en forum onnodig voor een portfolio site
ik vind de achtergrond ook niet passen met het zwart.
succes
Fatty Owl
%Europe/Berlin %524 %2005, 13:35
Ja het gaat hem om het desgin niet om wat er op staat he ;). En ik heb hier al een paar keer gehoord dat de achtergrond niet zo mooi is, ik zal er eens een nieuwe zoeken dan :D.
Achtergrond heeft geen mooie pattern
wat bedoel je juist met pattern?
Verder ziet het er allemaal maar statisch uit
En wat bedoel je met statisch?
Mitch
%Europe/Berlin %534 %2005, 13:49
Pattern is patroon :) duidelijk genoeg dus. Maar je ziet een lelijke rand in je achtergrond.
Met statisch bedoel ik dat het zo standaard aanvoelt :) kon misschien beter zeggen dat er niet echt een idee achter je site zit, lijkt alsof je gewoon even snel de dingen die je mooi vind erop geplakt hebt.
Fatty Owl
%Europe/Berlin %577 %2005, 14:51
ik zal naar een patroon zoeken (want nu heb ik helemaal geen patroon).
hoe kan ik het dan niet statisch maken? want het is helemaal niet zo dat ik de dingen die ik mooi vind er gewoon opgeplakt heb...
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.