PDA

Volledige versie bekijken : Grafisch Ontwerper/ Flash Designer

Quevi
%Europe/Berlin %510 %2005, 13:15
Gezocht :

Grafisch Ontwerper/ Flash Designer m/v

-> Freelancer (of stagiair)
-> Opdrachten variëren van ontwerpen van flyers/brochures tot volledige flash-websites
-> Ongeveer 10-tal projecten per jaar
-> Project-based prijs (liefst geen vast uurtarief)
-> Regio Nijmegen
-> Soms werken op locatie

Interesse?

Mail cv en/of referenties naar info@b-linked.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

P.S. Aan moderator: Kan geen prijs vermelden omdat betaling project-based is

Mitch
%Europe/Berlin %516 %2005, 13:23
Probeer wat duidelijker te zijn met de prijs.

Quevi
%Europe/Berlin %525 %2005, 13:37
Zoals ik dus zeg: Prijs is project-based

Stel dat je een A5-je moet ontwerpen en de klant levert de content dan moet dit in een uurtje of anderhalf realiseerbaar zijn...

Indien je in een later stadium voor deze klant opnieuw eenzelfde flyer moet maken, waarbij de content verandert maar de basis (lees achtergronden, headers,...) hetzelfde blijft, dan is dit slechts 1/2 uurtje werk...

Lijkt me dus handig om voor elk project een vaste prijs overeen te komen en niet volgens vast uurtarief te werken.

Indien je erop staat kunnen we uiteraard ook een vast uurtarief afspreken.

leihi2
%Europe/Berlin %895 %2005, 22:29
maar houdt wel in dat je steeds naar nijmegen moet..?

BDisOKE
%Europe/Berlin %906 %2005, 22:45
minimaal 10 tekens

Quevi
%Europe/Berlin %394 %2005, 10:28
Zal het anders stellen:

-> Zoek een freelance Grafisch ontwerper/ DTP-er, líefst regio Nijmegen, maar mag voor mijn part China zijn, als communicatie maar goed kan verlopen.

-> 10-tal projecten per jaar

-> Flyers en brochures bestaan meestal uit A3-A4-A5 formaten

-> Hoeveel kost het me om bovenstaande formaten te ontwerpen?

-> Content wordt geleverd, vormgeving naar eigen smaak.

Hoop dat het nu duidelijk is.

Greetzz

Migiw2
%Europe/Berlin %462 %2005, 12:05
Tja, anderhalf uur voor een A5je gaat hem niet worden als je echt kwaliteit wilt.

Maar als je bereid bent wat meer te betalen voor een ontwerp, kun je wellicht ook eens kijken op: http://www.migiw.nl/portfolio (tip: download de CV als PDF, die is het meest actueel).

klaasp
%Europe/Berlin %741 %2006, 18:48
Wij (STUDIO.TMC) leveren werk van zeer hoge kwaliteit voor een juiste prijs. Wanneer je interesse hebt om van onze diensten gebruik te maken kunt u contact met ons opnemen. Wij zijn zeer geinteresseerd in freelance opdrachten.

Voor informatie over STUDIO.TMC kunt u de website bezoeken www.studiotmc.com (http://www.studiotmc.com) maar u kunt ook een reactie mailen naar k.poelarends@studiotmc.com

Zoals je ziet is STUDIO.TMC gevestigd in Suriname. Maar we hebben ook al veel ervaring op de Nederlandse markt.