DoDo
%Europe/Berlin %436 %2007, 10:28
Hallo,
Ik weet dat ik de laatste tijd veel post, maar goed Flash CS3 is toch meer anders dan ik dacht.
Ik heb een applicatie met meerdere keyframes waar andere dingen in zitten.
Als ik klik op de knop 'Zoeken', gaat de applicatie naar een ander keyframe. In dit keyframe staan twee TextInputs, ComboBox en een Button in een MovieClip. Verder staan deze componenten niet in de applicatie.
Ik importeer ze ook gewoon, maar als ik klik krijg ik de volgende error:
TypeError: Error #1009: Cannot access a property or method of a null object reference.
at MijnEigenReeks::MijnEigenKookboek/::showSearch()
at MijnEigenReeks::MijnEigenKookboek/::tabHandler()
Het heeft ermee te maken dat hij de MovieClip nog niet kent, waardoor ik dus niks kan doen. Weet iemand wat voor oplossing hiervoor is.
Groeten,
Arjen Miedema
Ik weet dat ik de laatste tijd veel post, maar goed Flash CS3 is toch meer anders dan ik dacht.
Ik heb een applicatie met meerdere keyframes waar andere dingen in zitten.
Als ik klik op de knop 'Zoeken', gaat de applicatie naar een ander keyframe. In dit keyframe staan twee TextInputs, ComboBox en een Button in een MovieClip. Verder staan deze componenten niet in de applicatie.
Ik importeer ze ook gewoon, maar als ik klik krijg ik de volgende error:
TypeError: Error #1009: Cannot access a property or method of a null object reference.
at MijnEigenReeks::MijnEigenKookboek/::showSearch()
at MijnEigenReeks::MijnEigenKookboek/::tabHandler()
Het heeft ermee te maken dat hij de MovieClip nog niet kent, waardoor ik dus niks kan doen. Weet iemand wat voor oplossing hiervoor is.
Groeten,
Arjen Miedema