Volledige versie bekijken : flash in flash
bernd
%Europe/Berlin %691 %2005, 17:35
ik heb met een programma (123 Flash Menu) een flash menu gemaakt en kan ik dat menu in een flash mx zetten [?]
Mitch
%Europe/Berlin %720 %2005, 18:17
Geen ervaring met dat programma maar kan je het niet gewoon verslepen?
Of kan je het niet open maken via openen als?
ThE_GrIb
%Europe/Berlin %871 %2005, 21:54
Ik kan zelf dat programma niet maar naar de titel gekeken van het programma zou het toch wel moeten kunnen.
[Moreasy]
%Europe/Berlin %325 %2005, 08:49
ik heb met een programma (123 Flash Menu) een flash menu gemaakt en kan ik dat menu in een flash mx zetten [?]
Dit programma poept alleen maar een .swfje uit, dus geen .fla
Voor de rest is het flop programma om mee te werken.
Optie = gewoon zelf een mooi menu in flash maken. [^]
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %390 %2005, 10:22
@[Moreasy]
Om nou gelijk dat programma af te kraken vind ik een beetje onnodig, kom dan met iets constructiefs anders ben je gewoon aan het spammen mijn inziens.
@bernd
Aangezien het programma een *.swf aanmaakt moet het mogelijk zijn om deze in te laden in je Flash movie waarin je dat menu wilt hebben, in Flash ActionScript gebruik je hiervoor loadMovie of de MovieClipLoader class, aangezien jij mij een beginner lijkt wil ik je loadMovie aanraden. Als je even zoekt (http://www.flashfocus.nl/forum/search.php?) op dit forum naar loadMovie zou je genoeg informatie moeten vinden. Vind je die niet? Ga dan in dit topic weer verder met vragen stellen.
Als je graag met dat 1 2 3 Flash Menu werkt zou ik het blijven gebruiken, maar als je toch een Flash website wilt gaan maken zou ik je ook net als [Moreasy] willen aanraden om dan ook het menu in Flash zelf te maken. Er is trouwens ook geen garantie dat 1 2 3 Flash Menu swfjes aanmaakt die bruikbaar in te laden zijn in andere Flash movie's.
[Moreasy]
%Europe/Berlin %866 %2005, 21:47
@[Moreasy]
Om nou gelijk dat programma af te kraken vind ik een beetje onnodig, kom dan met iets constructiefs anders ben je gewoon aan het spammen mijn inziens.
@bernd
Aangezien het programma een *.swf aanmaakt moet het mogelijk zijn om deze in te laden in je Flash movie waarin je dat menu wilt hebben, in Flash ActionScript gebruik je hiervoor loadMovie of de MovieClipLoader class, aangezien jij mij een beginner lijkt wil ik je loadMovie aanraden. Als je even zoekt (http://www.flashfocus.nl/forum/search.php?) op dit forum naar loadMovie zou je genoeg informatie moeten vinden. Vind je die niet? Ga dan in dit topic weer verder met vragen stellen.
Als je graag met dat 1 2 3 Flash Menu werkt zou ik het blijven gebruiken, maar als je toch een Flash website wilt gaan maken zou ik je ook net als [Moreasy] willen aanraden om dan ook het menu in Flash zelf te maken. Er is trouwens ook geen garantie dat 1 2 3 Flash Menu swfjes aanmaakt die bruikbaar in te laden zijn in andere Flash movie's.
TrueChaoZ wat een .... [?] .... ben jij zeg.. [^] Ps (iedereen mag hier het zijne invullen).
Jij vind hier iets een beetje onnodig !!, en ik mag mijn mening niet verkondigen over 1 2 3 flash menu.
Vervolgens gebruik je ook nog eens mijn tekst als aanrader!! (zou ik je ook net als [Moreasy] willen aanraden om).. wie is hier nu eigenlijk aan het spammen.
Flashgirl
%Europe/Berlin %883 %2005, 22:11
Mensen, hou het nou maar gewoon een beetje gezellig ;) ...
Graag alleen ontopic reageren, meningsverschillen kunnen worden uitgepraat via PM, mail of MSN.
[Moreasy]
%Europe/Berlin %886 %2005, 22:16
Mensen, hou het nou maar gewoon een beetje gezellig ;) ...
Graag alleen ontopic reageren, meningsverschillen kunnen worden uitgepraat via PM, mail of MSN.
/edit/
Uhh ja..daar heb je wel gelijk in flashgirl 8)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.