onepunchmachine
%Europe/Berlin %644 %2007, 15:27
Hey mense, ik weet niet of ik dit hier hoor te posten maar ik denk dat ik wel goed zit, zo niet, sorry en wil een mod aub het verplaatsen naar waar het wel hoort :).
Ok ik heb een vriend die heel graag met 3d Studio Max wil beginnen en dan vooral de game art kant op wil omdat ik dat zelf doe. Hij heeft meerdere malen geprobeerd met 3d studio max te beginnen maar vond het net iets te ingewikkeld, dus heb ik besloten hem te helpen door middel van tutorials.
Wat ik van jullie graag hoor is wat jullie ervan vinden want ik wil het zo duidelijk mogelijk voor de allerbeginner maken. Dus kritiek, suggesties en opmerkingen zijn meer dan welkom.
Ik heb er totaal 22 gepland en dit is deel 1.
Ik hoor graag jullie reacties!
(ik doe mn best om al mn taal en spelfouten er beetje bij beetje uit te halen.)
www.onepunchmachine.com/Introductie.pdf
Ok ik heb een vriend die heel graag met 3d Studio Max wil beginnen en dan vooral de game art kant op wil omdat ik dat zelf doe. Hij heeft meerdere malen geprobeerd met 3d studio max te beginnen maar vond het net iets te ingewikkeld, dus heb ik besloten hem te helpen door middel van tutorials.
Wat ik van jullie graag hoor is wat jullie ervan vinden want ik wil het zo duidelijk mogelijk voor de allerbeginner maken. Dus kritiek, suggesties en opmerkingen zijn meer dan welkom.
Ik heb er totaal 22 gepland en dit is deel 1.
Ik hoor graag jullie reacties!
(ik doe mn best om al mn taal en spelfouten er beetje bij beetje uit te halen.)
www.onepunchmachine.com/Introductie.pdf