PDA

Volledige versie bekijken : Mob Inc. (online spel)

walterwzk
%Europe/Berlin %454 %2005, 11:54
# verwijderd #

mrijsdijk
%Europe/Berlin %526 %2005, 13:38
foute link...

snurrie
%Europe/Berlin %622 %2005, 15:56
Probeerde te registreren, maar als ik op de activatie link klik, dan zegt ie dat de account die ik probeer te activeren niet bestaat.
Maar je begin pagina ziet er wel vet uit. Ben benieuw naar 't spel.

Mitch
%Europe/Berlin %670 %2005, 17:05
Helaas ik ga me niet registreren, maak dan een demo versie voor niet registraties.

giel12
%Europe/Berlin %709 %2005, 18:01
Misschien iets anders vormgeven. Dat oogt proffessioneler. Ieder zijn smaak wel te verstaan ;). Als ik wat meer tijd heb dan registreer ik me en dan probeer ik het wel 'ns. Misschien zoals mith zegt: demo versie online plaatsen.
Nog veel succes.

Bart
%Europe/Berlin %762 %2005, 19:17
Beetje jammer dat je moet registreren!

damarez
%Europe/Berlin %764 %2005, 19:20
om te testen wil ik niet registreren

Superjoep
%Europe/Berlin %020 %2005, 01:29
Mijn persoonlijke versie van het bekende genre door 'Omerta', 'Bootleggers' en 'Mobstar'.

Mob Inc. (http://www.exclusive-it.nl/mob)

Momenteel in Beta-fase
Ik vind de naam Mob Inc. al een slecht aftreksel van Mobstar. Maar waarom moeten mensen zich nu aanmelden dan? Ik heb me aangemeld (was weer eens zo gek) maar niets doet het. Ik kan geen namen van andere spelers zien. Ik kan niets met mijn geld. Meer dan de helft van de pagina's zijn er gewoonweg nog niet.

Daarbij vind ik het grafisch niet echt een hoogstandje. Nu is dit niet nodig voor succes blijkt wel uit versies als Mobstar etc. maar het had iets meer een geheel mogen zijn :)

Wel vind ik het tof dat je zo'n project opzet en er aan werkt! Je kunt er alleen maar van leren en dat is goed.
Vraag nog eens of we er naar kijken als het wat verder voltooid is. En maak dan een test account aan voor de mensen die zich niet willen registreren :)