PDA

Volledige versie bekijken : Pre Loader probleem voor video

Mutant242
%Europe/Berlin %369 %2007, 08:51
Dag allemaal...

Gisteren is het mij eindelijk gelukt om een FLV online te zetten en ik heb al een ander probleem. Ik zou graag een een preloader voor de video zetten.

Mss even uitleggen wat ik gedaan heb.

Ik ben begonnen met een nieuwe FLA in Flash. Dan heb ik de video file omgzet naar een FLV en deze in de FLA geplaatst. Nu staat er op de 1ste layer, 1 keyframe met daarin de FLA.

In de tutorial die ik gevonden had voor het aanmaken van een preloader wordt er gezegt je
eigelijke animatie (bij mij de video) op het 3de keyframe te plaatsen. Op het eerste en tweede keyframe heb ik dan de handelingen gedaan om te preloader op te zetten.

Dit is allemaal gelukt, maar mijn video start niet. Als ik een preview maakt springt de animatie gewoon van frame en naar frame 3... Bedoeling moet zijn dat hij loopt van frame 1 naar frame 2 tot de video is ingeladen en dan naar frame 3 overgaat en de video afspeelt.

Kan iemand mij vertellen wat ik mis doe?

Alvast van harte bedankt voor jullie hulp,

Gunther

sander1
%Europe/Berlin %664 %2007, 15:56
De manier van preloaden die jij toepast werkt (volgens mij) niet omdat je FLV een extern bestand is. Dus Flash laadt eerst helemaal in (alles wat in de SWF zelf zit) en gaat daarna door met afspelen. Op frame 3 moet ie dan vervolgens nog de FLV inladen, omdat deze buiten de SWF valt. Zie overigens deze post (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?p=290943#post290943) i.v.m. de buffertijd van je video, misschien kun je daarmee je probleem oplossen.