PDA

Volledige versie bekijken : Digital Media Designer bij Amercom

Amercom
%Europe/Berlin %488 %2005, 12:43
Amercom is een fullservice internetbedrijf en werkt voor diverse toonaangevende organisaties en merken waaronder Douwe Egberts, C1000, Kluwer, Eredivisie, Expert etcetera. We werken samen met de klant projectgericht in teams die bestaan uit e-marketeers, projectleiders, ontwikkelaars en vormgevers.

Op dit moment zijn we op zoek naar een:

Digital media designer (m/v)
Als digital media designer ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen van websites en internettoepassingen. Je houdt hierbij rekening met de wensen van de klant, de doelgroep en usability richtlijnen.

Een grafische achtergrond en ervaring met het programma Macromedia Flash in combinatie met Actionscript 1.0+ is in deze functie erg belangrijk.

Binnen de grafische afdeling is de werksfeer open en informeel. Er wordt van je verwacht dat je goed functioneert in een team, maar ook zelfstandig kan werken. Je hebt een natuurlijke interesse voor alles wat met digitale media te maken heeft en weet de volgende hype vroegtijdig te signaleren.

Taken

* Ontwerpen van websites en internettoepassingen;
* Ontwerpen en ontwikkelen van Flash animaties en games;
* Meedenken over en opzetten van concepten voor klanten of prospects.

Functie-eisen
Must

* Een MBO/HBO opleiding of denkniveau;
* Je beschikt over een gezonde dosis zelfreflectie;
* Je bent visueel ingesteld en je hebt oog voor detail;
* Je bent creatief, nauwkeurig en streeft naar topkwaliteit;
* Adobe Photoshop kent geen geheimen voor je;
* Het ontwerpen of maken van interactieve animaties in Flash is voor jou geen probleem;
* Goede kennis van Actionscript 1.0+;
* Communicatief vaardig en klant- en servicegericht;
* Ervaring met (X)HTML en stylesheets.

Pre

* Woonachtig in de regio Amersfoort;

Voor meer informatie kijk op http://www.amercom.nl

disasp
%Europe/Berlin %833 %2005, 21:00
ik kan wel animaties maken met flash voor lage prijs ik vind het leuk dus geld boeit mij niet zo.

well mail me maar play_boy_marvin@hotmail.com

ik wil wel een voorbeeld maken voor niks