PDA

Volledige versie bekijken : Flash intro aanpassen

weebeast
%Europe/Berlin %915 %2007, 21:58
Hallo,

Ik heb een Flash intro gedownload, maar als ik hem open met Macromedia Flash 8 dan is de hele tekst van de film veranderd. Ik kan het niet zo goed uitleggen waardoor ik 2 fla files heb ingepakt .Eentje is de normale en de andere is de veranderde versie.

Alvast bedankt!

Milad

Icemar
%Europe/Berlin %919 %2007, 22:03
Als je de tekste grote had aangepast in de nieuwe versie dan zou het wel moeten passen.
Je zit met een bepaalde ruimte waar je de tekst in kwijt moet.
Of je moet het tekstvak groter maken dan wel de volledige tekst er in past.

weebeast
%Europe/Berlin %972 %2007, 23:20
bedankt voor de reactie maar het werkt echt niet.Kan iemand het voor me doen?Ik wil alleen toevoegen dat die na de intro naar www.weemanfunclan.com gaat

de FLA kon ik niet als bijlage toevoegen want het is te groot dus heb ik het op me ftp gezet

FLA (http://www.weemanfunclan.com/3387.fla)

alvast bedankt

Milad

Icemar
%Europe/Berlin %009 %2007, 00:13
Als je wil dat het wordt gedaan voor je dan moet je het bij werk plaatsen neerzetten.
We willen je best helpen maar het voor je aanpassen dan kan helaas niet zo maar.
Zo zijn de regels van het forum hier.

weebeast
%Europe/Berlin %564 %2007, 13:32
Oke zal ik doen :D maar moet ik hiervoor betalen?

Flashgirl
%Europe/Berlin %568 %2007, 13:39
Lees de regels in het Werk Aangeboden forum zorgvuldig door. Het plaatsen van opdrachten in het Werk Aangeboden forum is gratis, echter: We plaatsen alleen opdrachten waarvoor de regulier geldende tarieven worden gebruikt ter betaling van de opdrachtnemer. De exacte betalingsvoorwaarden zul je zelf moeten afspreken met degene die je opdracht eventueel wil aannemen. Voor specifieke vragen omtrent de regels kun je contact opnemen met één van de teamleden. Deze topic kan op slot. Heel veel succes!