PDA

Volledige versie bekijken : MobileMoney zoekt ervaren Flash developers

fdros
%Europe/Berlin %984 %2005, 00:37
MobileMoney is een e-commerce platform voor de verkoop van mobile en online entertainment producten zoals ringtones, wallpapers en emoticons. Wij zijn met onze dienst toonaangevend in meer dan 18 landen.
Wij zijn opzoek naar ervaren Flash ontwikkelaars voor het ontwikkelen van web sites die over de gehele wereld door miljoenen mensen worden bezocht.
Wanneer dit je aanspreekt, neem dan contact op met Frank Dros, fdros@mobilemoney.com of telefonish 079 360 11 88.

Superjoep
%Europe/Berlin %033 %2005, 01:47
Klinkt interessant!
Alleen nog wat onduidelijkheden over de opdracht waar ik graag meer informatie over heb:
- Zoek je puur een developer (een technisch iemand dus) of een grafisch ontwerper/designer? Of beide misschien wel.
- Het gaat om websites wereldwijd. Dan ga ik ervanuit dat dit niet een opdracht is voor 1 persoon. Is er sprake van een team verband? En zo ja uit welke mensen bestaat dat team en hoe gaat de communicatie bv. lopen.
- Wat voor soort sites praten we over? Met/zonder database? Ringtones en games die gedownload moeten worden? Graag iets meer informatie.
- Wat zijn de verdiensten :)

Nogmaals klinkt interessant. Zou dus graag wat meer horen :)

Ea.Z
%Europe/Berlin %868 %2005, 21:50
Klinkt inderdaad interessant...
Er word gezocht naar ervaren Flash ontwikkelaars...
dan ga ik akkoord met de vragen van Superjoep...
maar verder zou ik nog graag weten hoeveel van iemand verwacht wordt? (aantal opdrachten per week, enzo...)
en in of de woonplaats van belang is...

Wij wachten op uw antwoord:)

fdros
%Europe/Berlin %018 %2005, 01:26
Wij zoeken ontwikkelaars die zowel verstand van techniek en van vormgeving hebben. De nadruk van de werkzaamheden ligt op vormgeving. We hebben al een team van top techneuten waarmee je samenwerkt. Omdat er veel met database systemen wordt gewerkt, moet je wel op de hoogte zijn van de mogelijkheden.
MobileMoney wordt door een groot aantal partners in inmiddels 18 landen gebruikt voor de verkoop van producten voor de mobiele telefoon zoals ringtones en voor online toepassingen zoals emoticons voor Messenger. Van een flash ontwikkelaar verwachten wij dat er kennis en ervaring is om de gebruikers interface die door consumenten wordt gebruikt creatief en doelmatig is. Gezien het internationale karakter van de opdrachtgevers is kennis van de Engelse taal noodzakelijk.
Wij zijn in eerste instantie op zoek naar medewerkers die bij ons in dienst komen. Omdat we soms ook met projecten te maken hebben, zijn we ook geïntresseerd in freelance medewerkers.

Ea.Z
%Europe/Berlin %800 %2005, 20:12
is de woonplaats van belang?
en wat soort database kennis is vereist? en welk servers side talen zijn we verwacht te kunnen... mss een paar criteria opgeven, indien nodig/mogelijk.