PDA

Volledige versie bekijken : Band website

siempre
%Europe/Berlin %644 %2007, 15:27
Hey

Ik heb een flash versie van onze band website ontwikkeld.
Helaas heb ik al van sommige mensen gehoord dat er problemen zijn (vooral met het contact gedeelte). Ze zien sommige stukken niet etc...

Naudi the band (http://www.naudi.be/naudi.html)

Kunnen jullie eens kijken of jullie problemen hebben en eventueel hoe ik ze kan oplossen, want ik snap er niets van :).
Eventuele suggesties om het geheel beter te maken zijn welkom.

p.s.: dit is de eerste site die ik heb gemaakt in flash na ongeveer 5 jaar geleden voor het laatst flash gebruikt te hebben. (so be gentle :) ) Flash versie is trouwens cs3.

NLjunior
%Europe/Berlin %654 %2007, 15:42
Ik zie geen problemen.

FireFox: Goed
Opera: Goed
Explorer: Goed

Mooie site trouwens.

Arjen93
%Europe/Berlin %656 %2007, 15:45
ik heb nergens problemen mee het werk vlekkenloos ( ik gebruik firfox 2) ik vind het een erg nette site en alles laad snel! ( ik heb zelfs geen preloader gezien)
de site doet wat hij hoort te doen en dat doet i goed;)

gr arjen

023-jimmy
%Europe/Berlin %673 %2007, 16:09
hmmm, bij contact ,kan ik niks invoeren ofzo. Het enige wat ik zie staan is:

Thank you for your interest.
If you gave us a valid e-mail adress,
we will get back to you A.S.A.P

Ik gebruik firefox

siempre
%Europe/Berlin %675 %2007, 16:12
Bedankt alvast voor de reeds gebeurde tests :)

@023-jimmy:
Jij ziet het frame dat dus pas tevoorschijn zou mogen komen nadat je op SEND hebt geklikt.
Op dit moment zou ik geen idee hebben waarom je dat ziet zonder erop geklikt te hebben.
Ik zal er thuis eens naar kijken. Merci :).

023-jimmy
%Europe/Berlin %683 %2007, 16:23
In IE krijg ik hetzelfde probleem, weet niet of der meer mensen last van hebben?

nicootje
%Europe/Berlin %705 %2007, 16:56
ja bij mij geeft het ook de melding ty for your interest wanneer ik op contact druk

siempre
%Europe/Berlin %713 %2007, 17:07
Ik heb een nieuwe versie van de swf geupload.

even verduidelijking van het contact gedeelte.

frame 100: contact movieclip

als je op contact drukt, gotoandstop(100).
Dan laad dus de contact movieclip. In deze clip staat op frame 1 een stop() action en alle invul formulieren. Als je dan op SEND klikt wordt de sendfunctie aangeroepen ( na de nodige checks), en dan gotoandstop(2).

Overal waar er stops moeten staan staan deze, dus waarom gaan sommige gebruikers dan direct naar frame 2 in de contact movieclip als ze op contact klikken?

dcm360
%Europe/Berlin %719 %2007, 17:15
hm, geen problemen met de contact-pagina, wel iets anders: Als de huidige foto op de paina Media nummer 1 is, en ik klik op vorige, verschijnt er onderin: 33/11. Ik neem aan dat je niet 3 keer meer foto's op de site hebt staan dan dat er staan, dus het lijkt me een klein foutje. Verder inderdaad een mooie site.

ath92
%Europe/Berlin %659 %2007, 15:49
Hij doet het bij mij gewoon goed, heb alleen wel een paar puntjes van kritiek(niet om je af te kraken ofzo :P):

Ikzelf zou de framerate wat hoger zetten. De animaties gaan ietwat traag nu en het verloopt een klein beejte schokkerig.

Ik heb even geprobeerd een emailtje te sturen met een mail-adres dat spaties bevat (wat dus helemaal niet kan). Ik zou dus nog even een extra beveiliging inbouwen zodat hij ook geen emailadressen met spaties meer toelaat.

Een ander puntje dat mij opviel was dat je op de home-pagina de vrouwelijke figuur (de zangeres) achter de foto-dinges hebt verstopt (zal wel niet expres zijn, maar toch) Lijkt me wel net zo aardig om dan dat foto-ding even licht-transparant te maken.

Verder ntte website, ga zo door!