Volledige versie bekijken : Kenwood game, banners en meer
M0L
%Europe/Berlin %687 %2007, 16:29
In de (zomer)vakantie ben ik bezig geweest aan de kenwood game, banners en portal.
Ik heb alleen het flash werk gedaan, ook het design is niet van mij.
http://www.kenwoodkeukenmachine.nl Portal
http://www.kenwoodkeukenmachine.nl/chefmajor/ Banners + Game
Ook heb ik nog een mini-FLVplayer gemaakt die je bij verschillende accessoires kunt vinden in het menu "accessoires".
Wat vinden jullie ervan?
Energizer
%Europe/Berlin %707 %2007, 16:59
De banner vind ik tof! De game vind ik minder.
Opzich een leuke en gezellige stijl, maar er had van mij wel een leuk gamemuziekje onder mogen staan! Ook had de uiteindelijke achtergrond (dat zee-blauwe achtige) en de vloer wat minder strak mogen zijn, vind ik niet helemaal kloppen met de rest van het sfeertje.
Verder vind ik het irritant dat de kok bij het keren van links naar rechts niet op zijn plek blijft staan, dus dat het draaipunt ook het midden v.d. kok is, maar dat kan persoonlijke zijn natuurlijk (net als de andere kritiek uiteraard).
Al met al een leuk stijltje met grappige geluidseffecten, maar ik vind het totaalplaatje niet helemaal af.
Groetjes
edit: wel cool dat je highscore systeem zo goed geïntergreerd is! Ziet er cool uit (en het werkt nog ook :P)
M0L
%Europe/Berlin %720 %2007, 17:17
De banner vind ik tof! De game vind ik minder.
Opzich een leuke en gezellige stijl, maar er had van mij wel een leuk gamemuziekje onder mogen staan! Ook had de uiteindelijke achtergrond (dat zee-blauwe achtige) en de vloer wat minder strak mogen zijn, vind ik niet helemaal kloppen met de rest van het sfeertje.
Verder vind ik het irritant dat de kok bij het keren van links naar rechts niet op zijn plek blijft staan, dus dat het draaipunt ook het midden v.d. kok is, maar dat kan persoonlijke zijn natuurlijk (net als de andere kritiek uiteraard).
Al met al een leuk stijltje met grappige geluidseffecten, maar ik vind het totaalplaatje niet helemaal af.
Groetjes
edit: wel cool dat je highscore systeem zo goed geïntergreerd is! Ziet er cool uit (en het werkt nog ook :P)
Bedankt voor je reactie, maar het keren van de kok kun je ook anders zien:
Als ik de kok wel liet keren op zijn middelpunt, dan was heel moeilijker geweest om dingen te vangen, omdat de keukenmachine dan een eind verplaatst wordt.
Je denk bijvoorbeeld nog ietjes rechts, dan draait de kok om en is de keukmachine veel te ver verplaatst.
Lukaso
%Europe/Berlin %845 %2007, 20:16
dat keren vind ik idd juist wel goed zo :)
wat is nou precies van jou => "ook het design is niet van mij." ?
ik vind dat er wel een drastisch verschil zit tussen de portal en de game 'feeling'...
M0L
%Europe/Berlin %846 %2007, 20:19
dat keren vind ik idd juist wel goed zo :)
wat is nou precies van jou => "ook het design is niet van mij." ?
ik vind dat er wel een drastisch verschil zit tussen de portal en de game 'feeling'...
Ik heb nergens het design van gemaakt, omdat ik dat gewoon niet kan :P
Nidd
%Europe/Berlin %476 %2007, 11:26
Hey M0L,
Ik vind het er allemaal leuk uit zien, maar niet heel bijzonder. Zeker niet als je niet het design hebt gedaan. Ik vind het stijlverschil tussen website en game te groot, maar hier hoef ik jou niet op te beoordelen dus. ;) Leuk project, ziet er zeker niet slecht uit, maar speciaal vind ik het niet.
Mvg,
Niels. :)
brrr
%Europe/Berlin %514 %2007, 12:20
Scripting is niet echt m'n ding, dus blijft er inderdaad niet zoveel over om te beoordelen :)
miss was het toffer geweest mocht de game meer geintegreerd zijn in de website (zowel kwa stijl als implementering)
vraagje: weet jij welk font werd gebruikt voor de game?
M0L
%Europe/Berlin %627 %2007, 15:03
Scripting is niet echt m'n ding, dus blijft er inderdaad niet zoveel over om te beoordelen :)
miss was het toffer geweest mocht de game meer geintegreerd zijn in de website (zowel kwa stijl als implementering)
vraagje: weet jij welk font werd gebruikt voor de game?
In de game wordt het lettertype ArtBrush gebruikt ;)
brrr
%Europe/Berlin %806 %2007, 19:21
bedankt en succes (leuke opdracht trouwens voor gereputeerd bedrijf)!
henkdetenk
%Europe/Berlin %177 %2007, 04:15
Ziet er netjes uit, alleen de overgang/tween-animaties komen op mij wat 'traag' over.
Als je het sneller doet dan 'voelt' de site gelijk een stuk soepeler, nu voel ik me verplicht te wachten op verschillende animaties.
Ik merk vaak dat het twee keer zo snel kan, als je in eerste instantie dacht.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.