PDA

Volledige versie bekijken : macromedia flash search engine SDK

theFlashWizard
%Europe/Berlin %357 %2005, 09:34
Hoi mensjes,
hebben jullie mischien enige ervaring met de macromedia flash search engine SDK?

Ik moet namelijk een website gaan maken waarbij vindbaarheid door searchengines hoge prioriteit heeft. En ik zou toch graag het menu in flash willen doen, dit omdat het dan veel mooier kan worden dan wanneer ik het met javascript doe bijv.. waarbij het ook maar de vraag is of searchengines javascript menu's snappen..

ik heb de faq en de readme gelezen maar ik snap eerlijk gezegt nog steeds niet hoe ik het nu toe moet passen..

ik heb het programma als bijlage toegevoegt

kan iemand me dat mischien globaal uitleggen?
alvast bedankt!

theFlashWizard
%Europe/Berlin %655 %2005, 16:43
iemand?? :$

theFlashWizard
%Europe/Berlin %415 %2005, 10:57
Ik ben net heel klein en kort tegengekome dat de zoekmachines dit programma zelf moeten instaleren. Dus ik kan alleen maar hopen dat bijv google dit snel gaat gebruiken..

Mitch
%Europe/Berlin %555 %2005, 14:20
Zoekmachines hebben altijd moeite met flash, maar als je text bestanden op je site hebt wordt dit toch wel gevonden? Laat je de text extern inladen.

theFlashWizard
%Europe/Berlin %817 %2005, 20:36
jamaar wordt dat externe textbestand wel in verband gebracht met jou site.. laat staan dat er n navigatie menu bij komt als er n bezoeker op komt..

maar ik heb al wel wat andere mogelijke oplossingen hoor.. :) Kspeel ze denk naar jorim door.. die wilt toch nog n tuturial over dit onderwerp maken..