PDA

Volledige versie bekijken : robijntje berenbos

[m]
%Europe/Berlin %697 %2005, 17:44
http://www.robijntjeberenbos.nl

Als je de reclames nog niet hebt gezien:
Je kan stukjes grond adopteren van het berenbos in het Ouwehands Dierenpark in Rhenen en zo het bos een steuntje in de rug geven! Hier krijg je een eigen pagina op robijntjeberenbos waar je wat over jezelf kan vertellen.

Zo'n beetje al de flash code is door mij in elkaar geflatst.

Wat vind je er van?

Superjoep
%Europe/Berlin %048 %2005, 02:10
Cool man! :)
Vind de site zelf eigenlijk niet zo heel tof, maar dat landkaartje met die kavels enzo is leuk gedaan :)
Heel veel meer kan ik er niet over zeggen. Vind de site zelf niet heel erg bij Robijntje passen.
Mag ik vragen bij welk bedrijf je hieraan mee gewerkt hebt? Ik ga er vanuit dat je de opdracht niet zelf binnen gehaald hebt :)

Thijs
%Europe/Berlin %277 %2005, 07:39
ik vind hem leuk, maar idd hoe heb je deze binnen gehaald? :P

xaio
%Europe/Berlin %341 %2005, 09:11
Luek concept en verder een redelijke leuke site. Dat kaartje is iidd vet gemaakt.

[m]
%Europe/Berlin %909 %2005, 22:49
Hij is gemaakt tijdens mijn vakantie baantje bij een gerenommeerd internet/print bedrijf.

Veel hebben we er niet zelf aan kunnen doen, het idee zelf stond al vast. Wij moesten bedenken hoe de map het beste eruit kon zien, op grafisch en animatiegebied. Ook hadden we weinig tijd om er echt iets speciaals van te maken, maar voor zover alles gelukt is ben ik er best trots op (het gedeelte wat ik heb gemaakt iig :P).