Volledige versie bekijken : Portfolio
FormatC
%Europe/Berlin %409 %2007, 09:49
Hallo mensen,
Laatst heb ik mijn portfolio site afgemaakt.
Portfolio (http://www.arjenhuisman.nl)
En nu zou ik graag wat meningen en reacties willen horen :)
Arjen
Midas
%Europe/Berlin %437 %2007, 10:30
Heel mooi gedaan :)
Je zou misschien van de cursor nog een leeslampje kunnen maken, de tekst geheel donkerder maken en als je er dan met je cursor overgaat dat hij wordt verlicht.
Ik mis enkel nog wat geluid en wat bewegende objecten in het water.
Voor de rest is ie echt knap gedaan ;) .
Greetzzz
Nidd
%Europe/Berlin %471 %2007, 11:18
Hey,
Iets wat mij gelijk opvalt, maar da's maar een klein dingetje: Het diepte getal is selectable. :) Verder ziet het er allemaal leuk uit en werkt het zo als het hoort! Goed werk! |)
Niels.
FormatC
%Europe/Berlin %441 %2007, 10:35
Ey, bedankt :)
Hey,
Iets wat mij gelijk opvalt, maar da's maar een klein dingetje: Het diepte getal is selectable. :) Verder ziet het er allemaal leuk uit en werkt het zo als het hoort! Goed werk! |)
Niels.
Dat is nu iig gefixed.
Nidd
%Europe/Berlin %442 %2007, 10:36
Hey Arjen,
Ik het nog eens goed gekeken naar de website. Ik zou de tekst op sommige plaatsen iets duidelijker (minder donker) maken.
Ik moet je trouwens meegeven dat ik de kleuren prettig vind om naar te kijken! |)
Is het niet een leuk idee, om met de dieptemeter de achtergrond te laten bewegen? Van lichtblauw naar iets donkerder blauw, naar nog iets donkerder blauw, naar deze kleur + duikboot? Leuk detail zou dan zijn om de wat lichter te maken op de beginpagina en de brightness naar zwart te laten gaan naarmate je dieper komt. Ik denk dat dat het gevoel van de website versterkt. Ach, het zijn maar ideetjes! ;)
Verder heb ik geen op- of aanmerkingen meer! :)
Niels.
Midas
%Europe/Berlin %463 %2007, 11:07
Hey
Nog een kleine opmerking: Je hebt als tittel van je website index staan. Misschien aanpassen... :)
roelofpino
%Europe/Berlin %469 %2007, 11:16
De grijze tekst valt niet heel erg op. Misschien een kleur gebruiken die meer contrast geeft. Verder vind ik de site goed in elkaar zitten en leuk bedacht!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.