brotherhood
%Europe/Berlin %669 %2007, 17:04
Ik ben bezig met het maken van een keuze test. Nu heb ik een probleem met de uitslag ik wil dat hij de beste drie laat zien plus een bebehoorende toelichting. En het lukt me nog niet om dit voor elkaar te krijgen. De punten sorteren op hoogte lukt nog wel(uit dit forum) maar er de juiste toelichting bij geven niet. Heet iemand een idee hiervoor.
vb
Normen en waarden (6 punten)
De belangrijkste drijfveer van iemand met....
Rijkdom (3 punten)
Rijkdom als carrièreanker zegt iets over het belang dat iemand hecht aan materiële beloning.....
sortbtn.onRelease = function() {// op het loslaten van de sortbtn doe dan:
// Even wat traces
nummersAr.push(Number(rijkdom),Number(normen_waard en),Number(creativiteit));// Hier stop je de getallen van de inputvelden in de array, ze worden met Number() omgezet van text naar nummer.
nummersAr.sort(Array.NUMERIC);// Hier word de array gesorteerd op nummers
trace(nummersAr);// Effe traces na de sort
trace(nummersAr[0]+","+nummersAr[1]+","+nummersAr[2]);
veld1 = nummersAr[2];// Array[0] is de eerste positie van de array. Array[1] positie tweede enz.
veld2 = nummersAr[1];
veld3 = nummersAr[0];
nummersAr = [];// reset de array
};
vb
Normen en waarden (6 punten)
De belangrijkste drijfveer van iemand met....
Rijkdom (3 punten)
Rijkdom als carrièreanker zegt iets over het belang dat iemand hecht aan materiële beloning.....
sortbtn.onRelease = function() {// op het loslaten van de sortbtn doe dan:
// Even wat traces
nummersAr.push(Number(rijkdom),Number(normen_waard en),Number(creativiteit));// Hier stop je de getallen van de inputvelden in de array, ze worden met Number() omgezet van text naar nummer.
nummersAr.sort(Array.NUMERIC);// Hier word de array gesorteerd op nummers
trace(nummersAr);// Effe traces na de sort
trace(nummersAr[0]+","+nummersAr[1]+","+nummersAr[2]);
veld1 = nummersAr[2];// Array[0] is de eerste positie van de array. Array[1] positie tweede enz.
veld2 = nummersAr[1];
veld3 = nummersAr[0];
nummersAr = [];// reset de array
};