PDA

Volledige versie bekijken : layout commentaar

thechief
%Europe/Berlin %021 %2005, 01:31
Hoi

ik ben pas nieuw hier
ik heb ook een website gemaakt, maar ikzelf vindt hem heel amateuristisch en daarom had ik graag de commentaar van de experts gehad over hoe ik hem kan verbeteren en hem proffesioneler te laten lijken ( zonder helemaal opnieuw te beginnen, indien mogelijk ;) )

dorothy wuyts fansite (http://www.dorothywuyts.be.tt)

thechief
%Europe/Berlin %137 %2005, 04:17
Ik heb de site intussen van aangepast en het grijze is nu kleurrijker geworden

en ook het menu is verbeterd

VAW
%Europe/Berlin %404 %2005, 10:41
Je gebruikt veel te veel kleuren, en allemaal kleuren die te flashy zijn (geel, lichtgroen, paars blauw,...) waardoor het allemaal een beetje een wanorde wordt. Ook die effectjes in je header vind ik helemaal niet mooi. Je kan ze beter 1 keer laten afspelen, om dan te laten staan: welkom op de dorothy fansite ofzoiets. Ik het typeffect is 'uit'. Laat de woorden gewoon verschijnen. Verder zou ik bij je menu het woord 'MENU' weglaten. Het is wel duidelijk dat je menu daar staat, dus dat is overbodig.

Ik hoop dat je hier al wat met bent, maar wij hier zijn vaak ook een stel amateurs bij elkaar hoor ;)

rickpastoor
%Europe/Berlin %500 %2005, 13:00
Ik denk ook dat het mooier is als je de site centreert :)

mech7
%Europe/Berlin %569 %2005, 14:40
Ik krijg alleen een banner met 2 miljoen singles en iets wat me pup up blocker tegenhoud

WernerL
%Europe/Berlin %980 %2005, 00:31
Ik zou in die gele balk bovenin een mooie header oid. maken.
En zorg voor nieuwe hosting want die frame links is echt irritant. ;)

theFlashWizard
%Europe/Berlin %983 %2005, 00:35
owke.. idd dat menu moet weg.. die header animatie zie ik nu nie..
maarre voorderest.. gebruik n consequente stijl.. om sommige dinge heb je wel n lijn, om sommige niet.. het begin van elke pagina is vaak net anders.. net iets hoger of lager of net n andere kop.. hou dat ook hetzelfde..
owja.. en je gebruikt allemaal verschillende kopjes.. denk daar 1x goed overna.. maak max 3 soorten en gebruik alleen die..

dat ware wat basis dingen :)

flashfreak
%Europe/Berlin %662 %2005, 16:54
Je kan ook mss de resolutie aanpassen, want ik vind het wel irritant bij sites dat je links, rechts moet schuiven om de tekst proper te kunnen lezen, dat zal mss verholpen worden als je van hosting veranderd.
Een idee is mss www.freewebs.com