Volledige versie bekijken : prob button hit area
zwappe
%Europe/Berlin %871 %2005, 21:55
ik weet hoe je een button kunt maken enzovoort. Het probleem is dat bij mijn hit area het niet meer klopt, ik heb dus een tekst als button en ik zet er dus een rechthoek achter. Nu wat merk ik, ik kan alleen op de knop drukken als ik op de rand van het (verborgen)vierkant druk en dus niet op de opvulling wat normaa wel gaat...
edit:
ik heb me vergist denk ik, want het is niet op de rand van het vierkant dat ik kan drukken, het is gewoon ik heb het vierkant dat rond mijn tekst zit en daar achter dan mijn "hit" vierkand. Nu ik kan gewoon niet op de button klikken als ik met in het vierkant van mijn tekst begeef...
Dauntless
%Europe/Berlin %884 %2005, 22:13
My guess: Je tekst is selectable ? Kan je hem selecteren? Zoja: zet dat af :)
zwappe
%Europe/Berlin %892 %2005, 22:24
hoe?
Dauntless
%Europe/Berlin %894 %2005, 22:27
Selecteer je textfield. Dan zie je bij de properties 3 buttons ongeveer in het midden.
A[B], <> en [ ]
Die AB is normaal aangevinkt? Vink die uit :). (De tweede wil zeggen: 'render as html' en de derde is voor de kader.)
zwappe
%Europe/Berlin %897 %2005, 22:31
bij mij komt in de properties alleen dat het een button is enz....
peres
%Europe/Berlin %924 %2005, 23:10
je moet even de button 'openen', dus dubbelklik op je button. En dan je tekst selecteren.
het is dit knopje zoals dauntless al zei :) :
http://members.lycos.nl/ukay/select.JPG
zwappe
%Europe/Berlin %856 %2005, 21:33
mijn tekst is input tekst zodus kan ik dat niet veranderen, ik heb wel al eens geprobeerd over te schakelen naar dynamic text en dat ding ontvinkt, maar nu flikkert mijn button wanneer ik er over ga met de muis, de hele tijd
Dauntless
%Europe/Berlin %859 %2005, 21:37
Waarom zou je input textfield in een button willen? :D
Maar hoe flikkert hij? Kan je een swf / fla laten zien ?
zwappe
%Europe/Berlin %879 %2005, 22:06
link (http://users.skynet.be/fa462520)
knop is enter
Dauntless
%Europe/Berlin %900 %2005, 22:36
Hij is nog altijd selectable... Ik denk dat je op de 'up frame' het wel hebt aangepast maar niet op de over / down frame ofzo...
Kan je de .fla even geven?
zwappe
%Europe/Berlin %901 %2005, 22:38
ok het werkt nu wel raar dat hij automatisch voor input tekst koos terwijl hij dat bij mijn andere buttons niet deed...
thx voor de hulp
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.