Volledige versie bekijken : banner lulluh.nl
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %650 %2005, 16:36
een banner voor lulluh.nl
banner lulluh.nl (http://www.icanx.com/~sikareco/clanwars/Nightbowl/clients/lulluh/)
digitalnrg
%Europe/Berlin %660 %2005, 16:50
droog :)
Niek_M
%Europe/Berlin %666 %2005, 16:59
Haha, idd beetje droog ;)
Ea.Z
%Europe/Berlin %761 %2005, 19:16
proper, maar idd wat aan de droge kant :p
Vinc
%Europe/Berlin %768 %2005, 19:26
grappig gedaan, maar de tekst is echt worst.. dat kan beter :P
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %507 %2005, 13:10
hijs een klein beetje veranderd nu :P
Flashgirl
%Europe/Berlin %513 %2005, 13:19
Ik vind hem leuk geworden :D !
Misschien kun je een iets cartoonesker lettertype vinden (iets dikkere letters) en die een beetje cartoonig animeren (bouncy). Maar ik vind hem in principe al leuk genoeg :) !!
Roenes
%Europe/Berlin %514 %2005, 13:21
Qua humor vind ik em wel leuk en de stijl is ook grappig. Alleen wordt het voor mij niet precies duidelijk wat lulluh.nl nu precies is. Ik zou gokken op een dating site, maar het kan ook een soort van msn site zijn waar je kan chatten met mensen. Ik zou natuurlijk ff op de site kunnen kijken wat het nou is, maar dat is niet de bedoeling van een banner ;)
Dus misschien dat iets beter naar de voorgrond brengen. Voor de rest een leuk en mooi ding :)
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %665 %2005, 16:57
Ik vind hem leuk geworden :D !
Misschien kun je een iets cartoonesker lettertype vinden (iets dikkere letters) en die een beetje cartoonig animeren (bouncy). Maar ik vind hem in principe al leuk genoeg :) !!
dankje :) de klant is ook tevreden dus laat ik het lekker zo :P
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %665 %2005, 16:58
Qua humor vind ik em wel leuk en de stijl is ook grappig. Alleen wordt het voor mij niet precies duidelijk wat lulluh.nl nu precies is. Ik zou gokken op een dating site, maar het kan ook een soort van msn site zijn waar je kan chatten met mensen. Ik zou natuurlijk ff op de site kunnen kijken wat het nou is, maar dat is niet de bedoeling van een banner ;)
Dus misschien dat iets beter naar de voorgrond brengen. Voor de rest een leuk en mooi ding :)
tsja, heb je opzich wel gelijk in.. alleen de klant wilde het precies zo.. hij had al een hele story in z'n hoofd :)
Roenes
%Europe/Berlin %696 %2005, 17:43
tsja, heb je opzich wel gelijk in.. alleen de klant wilde het precies zo.. hij had al een hele story in z'n hoofd :)Klant is koning he ;):D
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.