Volledige versie bekijken : jazz-designs [mijn eigen homepage
josko
%Europe/Berlin %937 %2005, 23:30
er word geen flash gebruikt, maar wel veel coderen. het bestaat uit images, css javascript en html. meer niet!
het is de tweede keerdat ik een site maak met deze functies, veel plezier erop.
[ note: onder ma music staan 3 media objecten, dit waren een drietal liedjes, maar door de bestands grote is het uploaden mislukt. excuses, zoek al een oplossing.]
jazz-designs (http://www.freewebs.com/jazz-designs/)
Mitch
%Europe/Berlin %941 %2005, 23:35
Dit hoort thuis in de showcase :)
josko
%Europe/Berlin %948 %2005, 23:45
oke, ik dach dat die alleen voor flash was,
josko
%Europe/Berlin %811 %2005, 20:27
krijg ik geen feed ofzo van iemand? zo is dit alleen reclame [geen echte probleem overigens;)]
josko
%Europe/Berlin %629 %2005, 16:06
hallo? kan er iemand zijn mening en feed geven....117x bekeken en dan nog niks, ik hoopte op tips ofzo, of is ie gewoon dope zoals ie is? kan ik me namelijk niet voorstellen aangeziendit meer een probeersel is als een gefocuste site...
give me feed!!!
josko
%Europe/Berlin %835 %2005, 21:03
zwijgen is toestemmen...
Thijs
%Europe/Berlin %275 %2005, 07:37
even een paar dingetjes,
ondanks dat het volgensmij niet zo'n hele zware site is, duurt het bij mij toch lang om te laden. Kan aan de host liggen maar is niet lekker.
Ik kan niet echt een design vinden in je site, het lijkt allemaal een beetje los aan elkaar te hangen. In het midden wat tekst, en dan wat geknutsel in photoshop eromheen. De lijntjes om je "s" teken zijn wat krakelig en je hebt teveel kleuren door elkaar gegooit. Je hebt rood erin zitten, vervolgens zit in je buttons een hele harde wit, en dan gebruik je ook nog een paarse kleur en een blauwe. Kortom klopt van geen kant.
Probeer eerst eens wat uit te schetsen, waar wil ik mijn content hebben waar mijn menu (lijkt nu of je er 2 hebt) denk het eerst even uit en maak dan misschien een heel screenshot van je site in photoshop. Dus met tekst enzo erin. probeer een wat vaster design te krijgen want dit hangt los tegen elkaar aan en het vloekt.
Veel suc6
josko
%Europe/Berlin %436 %2005, 11:29
klopt :P het is voornamleijk gemaakt vanwege me functies... verdee is de site niet serieus, en de design zit wel een verband in dit is ninja thema:P maah het klopt wel me telkaar als je de lijnen weet en wat ninja spellen hebt gedaan.
ben bezig een meer serieuze site te maken
giel12
%Europe/Berlin %810 %2005, 20:26
Design vd site geef ik 4/10... het design sluit echt niet bij elkaar aan. Sorry voor de kritiek maar ik hoop dat dit een signaal is om hem toch te veranderen.
Nog veel succes!
josko
%Europe/Berlin %450 %2005, 11:48
haah lol. er zit wel een design in, alleen niet iedereen kan deze zien. verder is de site ook niet echt serieus, dus daarom is het vrij vaag. een gozer op hiphopkings [forum] gaf me een 7.3. binnenkort post ik een serieuzere site, waarvan iedereen meer tevreden kan zijn waarschijnlijk
josko
%Europe/Berlin %750 %2005, 19:00
http://www.freewebs.com/cellblockfour/
josko
%Europe/Berlin %958 %2005, 23:59
mening ove rm elaatste post graag.
Mitch
%Europe/Berlin %965 %2005, 00:10
He Josko,
Heb je er nooit aan gedacht dat members juist niet gaan reageren als je 10 keer gaat spammen, vragen om reacties. Juist dat schrikt af! Let daar op, ik vind dit best jammer voor je. Ik denk als je niet zo vaak had gespamd in je eigen post dat er wel wat meer mensen hadden gereageerd, want je bent een actiefe member.
Ik vind je site nu een beetje zaai, alles mag wel wat compacter ook zodat je ook met een klein beeldscherm meteen alles ziet.
*ik bekijk trouwens ook veel posts (bijna allemaal :D) maar reageer niet altijd op (heb al een hoge post per dag gehalte). Dit moet ook geen verplichting zijn, hoewel dat wel voor een zm geld, mocht dat nodig zijn ;) Maar op de duur komen de reacties vanzelf wel.
josko
%Europe/Berlin %432 %2005, 11:22
hah oke... kwam er wat te laat achter dat ik hem te groot gemaakt had in photoshop, en toen was alles al gecodeerd enzo...en die site word binnenkort minder saai, me matties gaan er nog c walk video clips opgooien zeiden ze, en er komen ook nog photo's.
alleen nog nit alles klaar en niet voor alles een host..
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.