PDA

Volledige versie bekijken : Website maken school

xgrexrebelx
%Europe/Berlin %926 %2007, 23:13
Hallo,
Ik moet een website maken voor school.
De leerkracht wil dat ik er flash in gebruik.
En ik vond deze website wel mooi en dacht van zoiets zou ik ook wel willen maken.
www.thesetupkills.com na de flash intro zo bij het gewone menu is er ook nog damp bij die vogel en zo van die dingen. die banners enzo wel niet zelf ontwerpen maar zo dat die tekst zo naar rechtsboven en linksonder gaat en die beginfoto's van de leden en zo van die dingen.
Iemand enig idee wat ik het beste kan doen voor zoiets te maken?
Groeten

Erwinzzz
%Europe/Berlin %969 %2007, 00:16
FlashFocus is er om je te helpen bij specifieke problemen, niet bij volledige hulp of tutorial requests, zoals ook in de regels (http://www.flashfocus.nl/index.php?page=regels) is aangegeven:

Kant-en-klaar of tutorial request.
Het is niet toegestaan om te vragen om kant-en-klare scripts, of volledige tutorials ("hoe maak ik dit?"). FlashFocus is er om je te helpen bij specifieke problemen. Geef dus altijd aan wat je zelf al hebt gedaan, en waar je precies vastloopt.

Probeer dus zelf eerst toe zoeken op internet naar tutorials of voorbeelden omtrent dit onderwerp. Mocht je daar niet uitkomen kan je hier altijd terecht met je vraag. Laat dus zien dat je iets probeert, maar wat niet werkt. Er zullen dan genoeg mensen bereid zijn je te helpen.

Dit topic gaat op slot.