PDA

Volledige versie bekijken : Animatixs Is Af!

-Rutger-
%Europe/Berlin %822 %2007, 20:43
Mensen kinderen na bijna een jaar werk(Andrew is rond kerst begonnen, Ik ben bij het team gekomen in April). Is hij er dan, Animatixs! In officiciele beta! Iedereen kan lid worden, we willen zoveel mogelijk spam-vrij zijn, geen slechte kwaliteit filmpjes zoals op Newgrounds en natuurlijk veel users krijgen! Ik vraag me af wat jullie ervan vinden, aangezien er f*kking veel werk in heeft gezeten :) Ik hoop echt dat het wat wordt! :)

Het team: Andrew Pearce, Matt Watkins, Rutger Blom, Ronnie Sampson en Thijs Wostyn!

www.animatixs.com

WernerL
%Europe/Berlin %825 %2007, 20:48
Beetje een droevig/sip design. :(
Geef het eens wat meer kleur. :-)

-Rutger-
%Europe/Berlin %829 %2007, 20:54
Ja ik weet het :( Eerst hadden we een betere, een lekker fleurige en kleurige :) maar die is verdwenen, ik zal het maar zeggen tegen hem, heb het meer gehoord, en ik ben het er wel mee eens... Maar er word nog aan gesleuteld :)

josko
%Europe/Berlin %831 %2007, 20:56
Beetje een droevig/sip design. :(
Geef het eens wat meer kleur. :-)
Mee eens. En, het is teveel web 2.0 hype (`itunes` button + gradients)

En, ik zie wat dingen die ik niet leuk vind ;)
search + submit button zitten met een table naast elkaar.

Bekijk deze dingen eens:
CSS:
position, float, clear

Ipv tables te gebruiken op deze, niet nette, manier ;)

Voor de rest: Toppie :D
En sowieso beter dan wat ik @12 jaar deed (dwz, toen had ik geen internet thuis, evenmin een pc ;))

-Rutger-
%Europe/Berlin %832 %2007, 20:58
Ha dit is mooi :) Kijk hier hebben we wat aan laat maar komen die kritiek, het moet perfect zijn ^^

PS: Ik heb het niet allemaal gemaakt he, we zitten in een team van 5 man :P

WernerL
%Europe/Berlin %861 %2007, 21:40
En sowieso beter dan wat ik @12 jaar deed (dwz, toen had ik geen internet thuis, evenmin een pc ;))

Toen ik 12 was (of was ik toen jonger?) hadden we een pc met dos en een beeldscherm met groene pixels. :D Ik heb alles vanaf dos meegemaakt ja. Wij lopen vroeger nogal achter hier. :P Want dos is eigenlijk nog net voor mijn tijd... :P

[/offtopic]

jexter2
%Europe/Berlin %865 %2007, 21:46
Design ziet er idd een beetje saai uit.
Verder vind ik de opbouw enzo wel overzichtelijk, dus dat zou ik dan wel laten als je het design veranderd.
Verder als je het design veranderd, zou ik ook ff kijken of er iets leuks van het logo te maken is.

-Rutger-
%Europe/Berlin %507 %2007, 13:10
We hebben ook een logo! Ik ben zelf ook teleurgesteld wat Andy met het design had gedaan, eerst was hij veel beter... Toen zat er heel mooi licht blauw in, ik ga 't 'm echt zeggen... En ik ben vergeten de uploader toe te voegen :D Morgen zal de website hoop ik wat beter zijn Haha! :)

Scytale333
%Europe/Berlin %545 %2007, 14:04
Het lijkt mij leuk als er wat plaatjes ofzow opkomen in het hoofdscherm Het lijkt nu een soort standaard forum. Misschien is een mooie banner bovenaan een optie. Jij bent eigenlijk een concurent van enwgrounds. Die site ziet er heel leuk uit met veel plaatjes.

-Rutger-
%Europe/Berlin %579 %2007, 14:54
De meeste lege plekken daar komen nog thumbs van filmpjes op(random image, New SWFs etc...) ;) En bovenaan komt nog het logo... Echt balen dat Andy er niet is nu, hij regelt voor het grootste gedeelte html, php, javascript etc...

Mr. Black
%Europe/Berlin %610 %2007, 15:38
Allereerst: leuk project (hoe ben je erbij gekomen eigenlijk? Ben wel benieuwd :)).

De opmaak vind ik alleen erg afgekeken. Ik zou zelf nou altijd orgineel zijn.
Ik mis een pagina waar staat wat animatixs is! Ik kom op die site, geen idéé wat ik moet/kan doen.
KLEUR
... En hij is nog een beetje leeg ;)

Maar tof project hoor, alleen hoop ik dat de final release nog wat beter uitziet.

Succes! :)

-Rutger-
%Europe/Berlin %640 %2007, 16:22
Ben uitgenodigd via Flashden tijdje geleden :P
About zijn we mee bezig, het word gedaan in Flash met avatars etc :)

-Rutger-
%Europe/Berlin %679 %2007, 17:18
Hij is nu online, we gaan er meteen aan beginnen, het design is dus nog niet af, het programmeren wel!