Volledige versie bekijken : Settings Manager? player8
[Moreasy]
%Europe/Berlin %469 %2005, 12:16
Ik vroeg me af waarom de Flashplayer8 Settings Manager alleen via de site van macromedia benaderd kan worden? of heb ik het fout, en is er nog een optie?
Ultim-o
%Europe/Berlin %498 %2005, 12:57
Volgens mij heb je nu 2 verschillende settings managers... Je kunt de settins van je microphone, webcam en flashcookie size gewoon in de flash player zelf benaderen.. Maar settings voor het local of remote testen gaat weer via de MM site..
Goeie vraag, weet het ook niet precies
Tha Narie
%Europe/Berlin %617 %2005, 15:48
Het is toch een gewoon SWFje?
En SWFjes kunnen niets op je filesystem aanpassen, dus is het waarschijnlijk een SharedObject.
Dus zou je hem ook lokaal kunnen draaien, of als je het path+structuur van de SO weet (settings manager decompilen) er zelf 1 schrijven voor jezelf :)
[Moreasy]
%Europe/Berlin %625 %2005, 16:00
Het is toch een gewoon SWFje?
En SWFjes kunnen niets op je filesystem aanpassen, dus is het waarschijnlijk een SharedObject.
Dus zou je hem ook lokaal kunnen draaien, of als je het path+structuur van de SO weet (settings manager decompilen) er zelf 1 schrijven voor jezelf :)
path was ik al opzoek naar, maar die heb ik tot heden nog niet kunnen vinden. :D
Maar ik snap nog steeds niet waarom die via MM loopt en niet gewoon is ingebouwd in de player zelf (wel zo makelijk lijkt me). [}:)] <--- smillie werkt overigens niet.
oh,when?
%Europe/Berlin %750 %2005, 19:00
Omdat er code in de player is ingebakken dat deze settings alleen via de Macromedia website gezet kunnen worden.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.