PDA

Volledige versie bekijken : .fla door vectorinfo te groot om te openen

Hend
%Europe/Berlin %885 %2007, 22:15
Hallo allen,

Ik heb een probleem met een bestand dat zo groot geworden is dat flash weigert het te openen. Ik had in Illustrator CS3 een pentekening getracet met redelijk wat detail. Dit werd te groot en te traag om er mee verder te werken dus dacht ik dat in Flash (versie 8 ) te proberen aangezien het enkel om vectorlijnen gaat. Dat ging een tijdje goed en ik kon nog het nodige toevoegen met de tekentools van flash, totdat flash vastliep.
Sindsdien krijg het .fla-bestand niet meer geopend met de melding dat daar te weinig geheugen voor is. Ik heb het virtueel geheugen al op maximum gezet en het in de veilige modus van Windows geprobeerd, maar het lukt niet.
Nou bevat het bestand ook wel aardig wat vectorinfo (.fla > 8 MB) maar moet ik echt eerst een nieuwe computer kopen (die van mij heeft nu 3.2 Ghz en 1GB ram) om het te kunnen openen of heeft iemand nog een tip? Ik ken geen andere programma's die .fla's kunnen openen en weet niet of er een andere mogelijkheid is de inhoud eruit te trekken. Zou het helpen het op een Mac te proberen? Roept u maar.
Thanks!

Scytale333
%Europe/Berlin %340 %2007, 09:10
Ik weet het niet zeker maar misschien is het bestand beschadigd. 8 mb is niet erg groot en daar kan je geheugen denk ik niet vol van zitten.

Helaas zou ik geen oplossing weten. Heb je geen back up gemaakt?