PDA

Volledige versie bekijken : Oefening After Effects

Niek_M
%Europe/Berlin %907 %2005, 22:46
hallo iedereen die dit leest,

Ik ben ook weer even bezig geweest met After Effects, en dit heeft dit keer geleid
tot een animatie filmpje voor ons aankomende project op school.
De project hoofdlijn is: Start een eigen onderneming.

Even wat bijvoegende informatie:
- ZEBRA is de naam van ons bedrijf.
- We zijn een multimedia bedrijf gestart.
- Dit is een voorproefje voor het uiteindelijk product, dus geef vooral je mening. :)

Hier is de link naar het filmpje.

LINK (http://home.planet.nl/~muld3017/Reclame_1.wmv)

Veel kijkplezier.

Vinc
%Europe/Berlin %912 %2005, 22:53
Top! Ziet echt profi uit... Als ik het op tv zou zien, zou het op zn plaats zijn.. :P Hoe krijg je dat 3d effect erin?

Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %913 %2005, 22:55
Top! Ziet echt profi uit... Als ik het op tv zou zien, zou het op zn plaats zijn.. :P Hoe krijg je dat 3d effect erin?
after effects:P

Vinc
%Europe/Berlin %917 %2005, 23:00
after effects:P

Ja, dat weet ik :P ... Maar ik bedoel in after effects.. Lijkt me niet zo'n standaard filtertje :P

Flashgirl
%Europe/Berlin %920 %2005, 23:05
Ziet er goed uit!!

Volgens mij moet het 'Multimedia op z'n best" zijn, zonder de "e" er achter.

Er mag wat mij betreft ook nog wel iets meer 'gebeuren'. Ik vraag me af wat jullie 'product' is, eigenlijk zegt dit filmpje vrij weinig... Kun je niet nog een clue geven? Want die zit er nog niet echt in. Maar het is netjes gedaan.

Niek_M
%Europe/Berlin %926 %2005, 23:14
Ziet er goed uit!!

Volgens mij moet het 'Multimedia op z'n best" zijn, zonder de "e" er achter.

Er mag wat mij betreft ook nog wel iets meer 'gebeuren'. Ik vraag me af wat jullie 'product' is, eigenlijk zegt dit filmpje vrij weinig... Kun je niet nog een clue geven? Want die zit er nog niet echt in. Maar het is netjes gedaan.

Hehe wij zijn er ook nog niet helemaal uit met wat we gaan produceren, en met welke slagzin
we dat gaan ondersteunen.
Het ging er tot nu toe even om in welke stijl we onze campagne gaan houden. :)

Dus ik zal waarschijnlijk binnekort weer met een nieuwe versie komen.

En de "e" achter "beste" was wel een heel stom foutje van me :p

Flashgirl
%Europe/Berlin %932 %2005, 23:22
Hehe wij zijn er ook nog niet helemaal uit met wat we gaan produceren, en met welke slagzin
we dat gaan ondersteunen.
Het ging er tot nu toe even om in welke stijl we onze campagne gaan houden. :)

Volgens mij zou het eigenlijk handiger zijn als je éérst je product uitdenkt, en dan de stijl helemaal aan dat specifieke product aanpast. [:o)] Of zeg ik iets doms?

Niek_M
%Europe/Berlin %933 %2005, 23:24
Nee hoor je zegt niks doms, maar ik kon het gewoonweg niet laten
om er mee te beginnen.

Ea.Z
%Europe/Berlin %763 %2005, 19:19
best proper, lijkt idd erg pro...
als je hieraan voortdoet, zeker komen tonen.. ben benieuwd

Finesky
%Europe/Berlin %780 %2005, 19:43
Het ziet er al zeer mooi uit, maar het echte wooow gevoel kan er komen met meer actie;).
Hoe lang ben je hier al mee bezig geweest?

Niek_M
%Europe/Berlin %940 %2005, 23:34
Het ziet er al zeer mooi uit, maar het echte wooow gevoel kan er komen met meer actie;).
Hoe lang ben je hier al mee bezig geweest?

Ik schat zo'n 2 uur in After Effects, en daarna nog even een kwartier voor het geschikte
muziekje op de achtergrond!

Dus ong, 2 uur en 15 minuten :P

digitalnrg
%Europe/Berlin %385 %2005, 10:14
wauwzers, dat ga ik ook eens proberen :)

succes ermee, ziet er goed uit !

xaio
%Europe/Berlin %636 %2005, 16:17
Ik vind hem er ook goed uitzien, maar (jah heb toch een maartje) ik vind het wegspinnen van die zebra een beetje corny. Ik zou daar ook een blur effect van maken nu vind ik dat er niet bij passen, maar voor de rest toppie!

Superjoep
%Europe/Berlin %653 %2005, 16:41
Volgens mij zou het eigenlijk handiger zijn als je éérst je product uitdenkt, en dan de stijl helemaal aan dat specifieke product aanpast. [:o)] Of zeg ik iets doms?

LOL
Je haalt de woorden uit mijn mond FG :)
Meestal gaat het in ongeveer deze volgorde:
- Concept voor een product (of dienst) bedenken
- Identiteit voor het product bedenken (dus kijken welke doelgroep je aan moet spreken en op welke manier je dat het best kan doen). Bij de identiteit hoort ook een naam, en misschien een slagzin :)
- Product uitwerken
- Identiteit uitwerken (reclame zoals posters, commercials, website etc.)

Jullie doen het min of meer andersom? Eerst wat knutselen, dan gaan kijken wat voor product je wilt maken en daarna het concept gaan verzinnen :p

Maargoed even over het filmpje:
ik vind het wegspinnen van die zebra een beetje corny.
Ben ik het mee eens. Het effect als de zebra weg gaat is niet erg goed. Denk eigenlijk dat je de zebra gewoon moet laten staan.
De kleuren en het beeld van de zebra zijn wel heel mooi :) Je kunt hier best wat mee, maar bedenk eerst eens wat je wilt gaan doen voordat je aan de slag gaat. Heeft totaal geen zin, omdat je nu 2.15 uur in een filmpje hebt zitten wat je waarschijnlijk toch niet kunt gebruiken.

Oja en op wat voor school zit jij trouwens? Ben benieuwd :)

xaio
%Europe/Berlin %659 %2005, 16:50
Student aan een multimedia opleiding in Anrhem.

Zie profiel :P

Niek_M
%Europe/Berlin %679 %2005, 17:18
ik vind het wegspinnen van die zebra een beetje corny. Ik zou daar ook een blur effect van maken nu vind ik dat er niet bij passen, maar voor de rest toppie!

Hehe, ik vindt de zebra ook dom wegspinnen na hem 10 x gezien te hebben.
Dus ik ga er vanavond eens verder mee knutselen, en als ik hem af heb zal ik
wel weer een gil geven.

Oja en op wat voor school zit jij trouwens? Ben benieuwd

Ik zit op de opleiding Multimedia Vormgever op het ROC Rijn IJssel College.

The Doctor
%Europe/Berlin %424 %2005, 11:10

Dat is heel simpel te bereiken door je object op een 3D layer te zetten.

-NEO-
%Europe/Berlin %782 %2007, 18:46
kan iemand mij helpen of een GOEI t liefst nederlandse tutorial geven? ik snap r geen zak van 8) after effects dus he ;)

Eeyz
%Europe/Berlin %827 %2007, 19:51
Mooi gedaan!:)

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %827 %2007, 19:52
hoi neo

Ten eerste post je in een errugh oud topic. Dat is niet de bedoeling. En ook nog's met een vraag, waar dit topic niet voor bedoelt was. De testcase is er voor om projecten te showen.
Ten tweede kent google heel veel sites. Óók van After Effects. Dus zoek daar eens. Met trefwoorden als 'tutorial' en 'after effects' vind je denk ik al heel veel. Probeer dan zélf een goeie te zoeken! :)

Ik denk: ik reageer maar even serieus, voor mensen je weer afblaffen :)

grtz. Jelmer

ps: interressante discussie: http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=25368

//
@Eeyz: Die bovenstaande link geld denk ik ook wel voor jou :) No offense, maar als je je project showt, en tips verwacht is 'mooi gedaan' niet echt usefull ;)