PDA

Volledige versie bekijken : weer ff checken

damarez
%Europe/Berlin %852 %2005, 21:28
bounceannounce (http://www.bounceanounce.nl)
weer een beetje bezig geweest
wat vinden jullie er nu van

Niek_M
%Europe/Berlin %871 %2005, 21:55
kan de server niet vinden...?!

Superjoep
%Europe/Berlin %882 %2005, 22:11
Ik klik jouw sites altijd naar 2 seconden weg geloof ik P)
Niet omdat het er niet uitziet, maar omdat het schokt als hell :S
Doe eens wat aan je ultiem zware animaties man...ik snap echt niet wat je er allemaal ingooit, mijn PC trekt ze gewoon echt niet.

Wil nog best eens kijken als het wat soepeler loopt en mijn PC het ook wil :P

Niek_M
%Europe/Berlin %899 %2005, 22:34
Bij mij begon de cpu ventilator als een gek te draaien en dat zou wel niet voor niks zijn.
Maar ik moet zeggen dat het er wel verzorgd en goed uitzag.

IndiepoprockJesse
%Europe/Berlin %911 %2005, 22:52
hmmja, ziet er aardig uit :) , maar werkt niet echt lekker :S

1) Het begint echt te laggen als de hel als er animaties inkomen..
2) je audio is niet netjes op het begin of het einde, probeer in je audio een begin en een einde te maken met een korte fade-in en een fade-out, dat kan je gewoon ook in flash doen als je bestand is geimporteerd..

PredatorNL
%Europe/Berlin %394 %2005, 10:28
Bij mij loopt hij wel gewoon lekker, maar dat ligt zeker aan mijn systeem als ik de reacties zo lees. Lekkere easing effecten en het ziet er verzorgt uit.

Het gebruik van foto`s voor het inkleuren van de website vind ik altijd wat onpersoonlijk. Zeker omdat de foto`s niet van jezelf zijn, in dit geval zou het anders zijn.
Je menu is lekker maar nog een beetje leeg.. eigelijk vind ik het totaalbeeld nog wel wat kaal. Misschien kun je er toch niet iets subtiels aan toevoegen om de grote lege vlakken wat op te vullen.

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %740 %2005, 18:46
misschien moet je minder alpha tweens tegelijk doen, die zijn wel cpu-intensief :(
en de 'verdeling' bij galary is niet goed, als je aardig links in het navigatie menu zit, schuift ie tóch naar recht... je moet je cursor echt op het uiterste linkse hoekje hebben op de rij naar links te schuiven, ik vind die menu's altijd wel erg mooi, maar dat zou ik toch aanpassen als ik jouw was ;)

sux6 verder

davyvh
%Europe/Berlin %788 %2005, 19:55
Ordelijke site, bij mij niet echt schokkend, maar kheb al vlottere sites gezien.
Doe inderdaad iets aan de menu, hij lijkt zo.... kaal en leeg?
Plaats misschien lijntjes tussen de verschillende buttons, of kleur de achtergrond lineare? Alpha zou ook leuk zijn, maar aan de cpu problemen hierboven te horen, mss beter niet.

Succes

o1-jasper
%Europe/Berlin %837 %2005, 21:05
Ik vind em der wel chique uitzien;)
Bij mij schokt tie ook niet..

kevinrommen
%Europe/Berlin %848 %2005, 21:21
bij mij schokt tie ook niet verder nog wel wat opmerkingen:

1. je scrollbar en zijn hitarea werkt niet altijd helemaal lekker en dit veroorzaakt verwarring bij de gebruiker.
2. hetzelfde probleem is er in het hoofdmenu.
3. persoonlijk houd ik niet van audio op een site maar goed..... wat ik wilde zeggen is je kan hem niet stop zetten, wel zachter maar dit veroorzaakt bij de gebruiker ook verwarring omdat we gewend zijn aan play stop en al die knoppen
4. contact button werkt niet
5. je gallery vind ik ok en neem aan dat het je eigen foto;s zijn... alleen de controls om de fotos te bekijken is wat gevoelig... dus als je een foto wil klikken gaat hij al meten bewegen dat is ook niet echt lekker.

verder vind ik hem wel vet design is wel mijn stijl zo... ik vind hem niet te zwaar om te draaien eerlijk gezegd

damarez
%Europe/Berlin %821 %2005, 20:43
Ik weet wel waar aan het schokken van de site ligt
in internet explorer schokt ie niet bij mij en in firefox wel
dus iets op mn site zal wel niet firefox compatible zijn
ik wou iets aparts voor de audio
niet echt in de smaak gevallen zie ik(lol)
de mailto ga ik ook fixen
wat betreft de xml thumbnail gallery
ja de fotos zijn allemaal door mij zelf gemaakt behalve die van jakarta(goede vriend van me studeert daar hij heeft die gemaakt)
als ik die swf inlaad in mn huidige flashfilm word hij erg gevoelig ja
hij krijgt n.l de x,y van de film waar hij in word geladen :(
ik heb hier een goedwerkend voorbeeld xml picturegallery (http://www.bounceanounce.nl/picz.htm)
het menu is kaaltjes he?
ik heb alpha geprobeerd maar dan kan je de tekst nauwelijks lezen
voor de rest
vind ik jullie reacties echt tof

thnx

kevinrommen
%Europe/Berlin %825 %2005, 20:49
Ik weet wel waar aan het schokken van de site ligt
in internet explorer schokt ie niet bij mij en in firefox wel
dus iets op mn site zal wel niet firefox compatible zijn
ik wou iets aparts voor de audio
niet echt in de smaak gevallen zie ik(lol)
de mailto ga ik ook fixen
wat betreft de xml thumbnail gallery
ja de fotos zijn allemaal door mij zelf gemaakt behalve die van jakarta(goede vriend van me studeert daar hij heeft die gemaakt)
als ik die swf inlaad in mn huidige flashfilm word hij erg gevoelig ja
hij krijgt n.l de x,y van de film waar hij in word geladen :(
ik heb hier een goedwerkend voorbeeld xml picturegallery (http://www.bounceanounce.nl/picz.htm)
het menu is kaaltjes he?
ik heb alpha geprobeerd maar dan kan je de tekst nauwelijks lezen
voor de rest
vind ik jullie reacties echt tof

thnx

er zitten goede foto's tussen vind ik. maare bij mij schokt hij niet in vuurvos want werk daar alleen mee.

ruuddejong
%Europe/Berlin %345 %2005, 09:18
Hej,

Ik bekeek hem net in safari werkt goed hoor.
Beetje lang over het laden van achtergrond image.
maar als je dan ook ziet wat het is is het het laden waard.

goed werk,

gr. ruud

damarez
%Europe/Berlin %838 %2005, 21:08
ja weer ff checken
ik heb mijn flashfilm in procenten gepublished en bij mij zit hij lekker in het scherm
bij jullie ook?
of zijn de fonts blurry?

davyvh
%Europe/Berlin %846 %2005, 21:19
In firefox past hij helemaal niet in het scherm... Ik denk dat 20% van de hoogte van mijn scherm is gevuld.
In IE is alles goed, ook geen blurry tekst.

damarez
%Europe/Berlin %854 %2005, 21:30
ja ik zeg het ook net in firefox
dan maar weer gewoon layers

Jaapje
%Europe/Berlin %652 %2005, 16:39
Ik vind em der wel chique uitzien;)
Bij mij schokt tie ook niet..
bij mij ook nietes..
Maar Hele mooie site hoor..! Ook leuk muziekje.. ;)

Ea.Z
%Europe/Berlin %977 %2005, 00:27
schokken? waar schokken? lol (heb er geen last van: geestige pc he:D)
zoals altijd Damarez: geestige site,
maar ben die stijl wa beugezien aant komen... (sry,was wa grof)
maar ik denk dat je maar eens met iets nieuws op de proppen moet komen, jezelf wat meer in het licht zetten (momenteel wat grijs he :p)
en ook je site eens wat mooier inwerken in je html...
ook iets dat me opvalt is: je sites zijn atlijd dik in orde... overzichtelijk, tof, gebruiksvriendelijk... maar het lijkt er op dat je de afwerking altijd wat slordig doet..
linksboven in je html je swf plakken, geen omranding voor je swf... enz.. kan aan mij liggen, maar dat zijn puntjes die mij in het oog vliegen, en waar ik dan even over zaag :p;)
succes verder:D

DJ Theo
%Europe/Berlin %021 %2006, 00:30
Zeer netjes, vraag me alleen af hoe jullie dat toch met die audio doen...ben zelf er echt al maanden mee bezig, maar het wil me maar niet lukken...

giel12
%Europe/Berlin %490 %2006, 11:46
Mooie, degelijke, goed afgewerkte site!! :d
Ik vind hem wel niet heel overzichtelijk maar voor de rest: proficiat en doe zo verder!! ;)

Veel succes!

xaio
%Europe/Berlin %693 %2006, 16:38
Uhm jah, Ten eerste moet ik zeggen dat hij echt er goed uit ziet dat zeker. Maar heb toch nog een aantal minpuntjes.

De vakken waar tekst en dergelijke in staan is mij een beetje klein. Nu is het natuurlijk mooi dat je de foto's wat meer ziet, maar ik denk toch dat er wat beter kan worden omgsprongen met de ruimtes voor de tekst.

Daarnaast vind ik het knopje van bijvoorbeeld resume en guestbook wel weer goed. Alleen dan vind ik het wel weer jammer dat daarboven aan de titel van waar je bent weer een beetje doelloos staat naar mijn mening. Misschien kun je dat in de achtergrond verwerken of bij de knoppen resume en dergelijke plaatsen. Ik ben van mening dat er dan wat meer eenheid komt en hij alweer een stuk overzichtelijker wordt.

Maar goed das een mening, mag zelf weten wat je er mee doet!

Nauzer
%Europe/Berlin %702 %2006, 16:51
ik sluit met aan bij xaio, de tekstvakken met scrollbar mogen wel wat groter want veel gebruikers hebben weinig zin uren te gaan scrollen om je tekst te lezen...
Verder ziet het er wel strak uit... die BG bij home is een render?
Misschien kun je kiezen voor of renders of eigen foto's maar geen combi van beiden dat komt wat vreemd over.

Denk ook nog eens na over het font in je tekstboxen...
De overgangen tussen verschillende onderdelen gaan niet echt smooth (lees: schokken als de ******) misschien moet je die wat minder intensief maken...

veel succes nog,

Nauzer

davyvh
%Europe/Berlin %740 %2006, 17:46
Euh, ik denk niet dat het de bedoeling is een topic omhoog te halen die 5 maanden oud is.

masterdesign
%Europe/Berlin %668 %2006, 16:03
bij mij schokt ie ook niet en ziet er mooi uit.

Dauntless
%Europe/Berlin %689 %2006, 16:33
Gelieve geen 5 maand oude topics naar boven te halen.