Volledige versie bekijken : Flash export?
kinkstar
%Europe/Berlin %559 %2007, 14:26
raaaaar probleem maar ik heb hier een FLA (flash 9 as 2) zodra ik deze exporteer slaat hij het bestand.swf niet op... maar andere fla's kunnen wel gewoon exporteren...
iemand enig idee waarom dit fla'tje niet exporteerd?
robertjoon
%Europe/Berlin %562 %2007, 14:29
Nee geen idee, misschien ff Flash afsluiten, of zet em eens online, dan probeer ik er een swfje van te maken.
Heb je wel alles bij de publicatie instellingen gecheckt ?
Succes
kinkstar
%Europe/Berlin %563 %2007, 14:31
kan em niet online zetten... het is een betaalde opdracht... heb zelfs de inhoud van de fla omgezet in een nieuw fla bestand maar dit werkt ook niet... lijkt wel of er een fout in zit... misschien een beschadigde file in de lib.??? is dat mogelijk?
robertjoon
%Europe/Berlin %567 %2007, 14:37
Ik heb het ook ooit gehad, een bug in het bestandje, ik zal eens even kijken of ik em nog terug kan vinden, je krijgt zo een update van me
Doc
%Europe/Berlin %571 %2007, 14:42
heb je de publish settings al gecheckt (zoals robertjoon zei)?
file > publish settings > formats (ctrl + shift + f12). Misschien dat de swf wel geexporteerd wordt, maar onder een andere naam / andere map.
robertjoon
%Europe/Berlin %598 %2007, 15:22
Ik kan em niet meer vinden, dus OF het is een bug, OF het is wat ik en nu ook Doc ;) zei je publish settings.
Probeer jezelf ook aan te leren om regelmatig op te slaan/testen. Als iets dan niet meer werkt, kan je altijd even Ctrl-Z drukken om het ongedaan te maken.
Maar daar heb je nu natuurlijk niets meer aan.
Succes iig, als er nog vragen oid zijn hoor ik het graag.
Greets
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.