PDA

Volledige versie bekijken : BodaanTools

Superjoep
%Europe/Berlin %511 %2005, 13:16
Hoi!

Heb samen met mijn broer weer een project afgerond :)
Dit maal een opdracht voor een industrieel gereedschap en service bedrijf.
Het is een vrij "normale" website. Daarmee wil ik zeggen dat het zowel grafisch als technisch geen uitzonderlijke hoogstandjes bevat. Dit was ook niet de bedoeling ;)

Check: BodaanTools.nl (http://www.bodaantools.nl)

Opmerkingen? Suggesties? Kritieken? :)

digitalnrg
%Europe/Berlin %521 %2005, 13:31
vernieuwend :)

en dat logo is leip zeg :p

Niek_M
%Europe/Berlin %522 %2005, 13:33
Website ziet er goed verzorgd uit!
en lekker orgineel met het menu,
maar hoort het zo dat de website zo 140 px van de linker kant staat??

BlijBlauw
%Europe/Berlin %523 %2005, 13:33
ziet er goed uit

- ik zie een randje tussen je plaatje en flash, ze sluiten niet helemaal goed aan
- de kleuren van de header zijn net iets meer oranje dan het plaatje van je menu, misschien is het mooier als je die kleuren iets beter op elkaar afstemd
- je gebruik van flash in je menu komt alleen terug door de boormachine die heen en weer gaat. Het is natuurlijk niet erg, maar om daar helemaal een flash menu voor te maken. Misschien wat leuke animaties op rollOver of release
- soms is het handig als contact gegeven de kopieren zijn. Voor luie mensen die geen zin hebben om het hele email adres over te typen bijvoorbeeld.
- leuk systeempje bij producten

Erik

Mitch
%Europe/Berlin %530 %2005, 13:44
Je wist het al, maar ik vind de site erg cool geworden.

Werkt allemaal goed en is erg overzichtelijk. Alleen jammer dat je door de linker tabel kan scrollen.

Superjoep
%Europe/Berlin %702 %2005, 17:51
Yo, thanks voor de reacties tot nu toe :)

vernieuwend

:#

en dat logo is leip zeg

Hehe ik zal het mijn broer doorgeven :p

maar hoort het zo dat de website zo 140 px van de linker kant staat??

De website schaalt niet mee in de breedte. Dus als jij een hogere resolutie dan 1024*768 draait klopt het. Zoniet, wil je dan een printscreen maken? Dan kan ik het zien :)

- ik zie een randje tussen je plaatje en flash, ze sluiten niet helemaal goed aan

True. Er zit een minimale verspringing, dit komt door flash. Krijg hem niet precies goed uitgelijnt, wat ik ook doe :( Of bedoel je dat er een witte rand tussen zit? Dan zou ik daar graag een screenshot van zien :)

- de kleuren van de header zijn net iets meer oranje dan het plaatje van je menu, misschien is het mooier als je die kleuren iets beter op elkaar afstemd

Er zit buiten het logo niet echt oranje in het menu :p De header sterker oranje maken zou niet werken, want dan zie je de foto niet goed meer. Maargoed deels heb je wel gelijk hoor, nu ik er nog eens naar kijk merk ik ook wel enig verschil :)

- je gebruik van flash in je menu komt alleen terug door de boormachine die heen en weer gaat. Het is natuurlijk niet erg, maar om daar helemaal een flash menu voor te maken. Misschien wat leuke animaties op rollOver of release

Ik heb zo'n groot swfje gemaakt omdat ik anders heel veel verspringingen zou krijgen (flash op jpg). Nog meer animaties zou de site nog drukker maken. Wij (de opdrachtgever, mijn broer en ik) vonden de site al druk genoeg.
Hoe denken jullie hierover? Is de site erg druk? Misschien te druk?

- soms is het handig als contact gegeven de kopieren zijn. Voor luie mensen die geen zin hebben om het hele email adres over te typen bijvoorbeeld.

Ja daar hebben we aan gedacht. Maar ik zou de HTML tekst typografisch nooit zo goed krijgen als nu. Het was kiezen. Ik zal er nog eens naar kijken of het anders kan.

- leuk systeempje bij producten
Thanks a lot [^]

Alleen jammer dat je door de linker tabel kan scrollen.

Ja erg ***** vind ik dat ook :( Alleen, dat komt doordat de swf zo groot (in hoogte) is, zodat op grotere resoluties de site er ook nog goed uitziet. In IE kun je geloof ik niet scrollen :) Ik kan geloof ik ook niet een swf als background-image instellen he? Want dan kan ik hem op "fixed" zetten en kun je niet meer scrollen ;)

Jordy
%Europe/Berlin %739 %2005, 18:44
Joep, zie bijlage

Resolutie: 1280*1024
Browser: Safari

Niek_M
%Europe/Berlin %748 %2005, 18:58
Hier de printscreen. :)

Superjoep
%Europe/Berlin %767 %2005, 19:25
Joep, zie bijlage

Resolutie: 1280*1024
Browser: Safari
Hmm minder. Het lijkt alsof de scrollbalk aan de bovenkant van het frame zit. Kan dit zijn? Anders is het namelijk een scrollbalk van de header pagina :)
Eigenlijk is mijn vraag dus, zitten jouw scrollbalken ooit wel eens bovenaan? Niet lijkt me toch 8~

Hier de printscreen.
Niek dit hoort zo :) De website heeft een breedte van 768px. Jouw resolutie is waarschijnlijk hoger in de breedte. Aangezien de pagina gecentreert staat, krijg je dan aan beide zijden de witte achtergrond te zien ;)
Wat voor resolutie heb je dan? 1280*1024?

Bedankt voor de screens jongens!

Jordy
%Europe/Berlin %794 %2005, 20:03
Nee scrollbalken nooit bovenaan