Volledige versie bekijken : getURL
meester
%Europe/Berlin %831 %2005, 20:57
Ik heb mijn swf laten laden in een popup :
daarbij geef ik in de SWF of flash file weer een acties op een knop, dat tie een URL moet laden, met getURL.
Als ik dit doe,zou je verwachten als je getURL("pagina.html", "_blank"); op een nieuwe blanko pagina zou moeten laden, maar tevergeefs > hij laad hem in de popup ???
iemand suggesties, of misschien wat ik verkeerd doe ?
Jordy
%Europe/Berlin %832 %2005, 20:59
en zonder die " ?
meester
%Europe/Berlin %838 %2005, 21:07
nee ook niet , 1 of andere manier pakt tie heb alleen in de popup
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %850 %2005, 21:25
de code in je 1e post is helemaal correct, maar waarschijnlijk heb je dan de popup geen of geen goede naam gegeven, deze moet namelijk wel aanwezig zijn anders krijg je nog wel eens problemen met dit soort dingen, check dat dus even eerst.
Laiverd
%Europe/Berlin %865 %2005, 21:46
Copy/paste de code even, want wat je hierboven hebt getypt is zeker goed. Vergelijk het anders nog even met wat je daadwerkelijk in je .fla hebt staan.
John
meester
%Europe/Berlin %891 %2005, 22:23
nee het klopt ook wel die code , maar het schijnt dat nadat je in jaca popUp heb gebruikt, met fscommand("url"); verder moet werken, en in de html van de pagina die wordt gepopt, een nieuwe functies moet schrijven met naam van swf > mijn geval kleedkamer en dan :
function kleedkamer_DoFSCommand(URL) {
day = new Date();
id = day.getTime();
eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=1,scrollbars=1,location=1,statusbar=1,men ubar=1,resizable=1,width=1024,height=786,left = 0,top = 0');");
} en dan doet tie het weer
site op www.begz.nl en dan naar de stand gaan > zwarte bord aan de muur
zie daar hoe het werkt...
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.