PDA

Volledige versie bekijken : nivadesign

skater
%Europe/Berlin %468 %2007, 12:15
Ik heb wat verder gewerkt aan mijn site de site is zo goed als af. Hier en daar moet er nog wat aangepast worden maar ik zou graag al jullie mening willen weten over de site?

http://www.nivadesign.be

Den_Dove
%Europe/Berlin %555 %2007, 14:20
Hey skater,

Ik zie dat je je best hebt gedaan om toch origineel uit de hoek te komen.
Er zitten zeker leuke dingen in.
Maar soms (vooral op de beginpagina) lijkt het me allemaal wat overkill...
En hiermee bedoel ik dat je nogal iets teveel animaties gebruikt naast en over elkaar.
Bijvoorbeeld die animatie die onder jouw menu zit... Waarom laat je die niet weg ?
Sometimes... "less is more" ;)
Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

De keuze van kleuren ziet er mij goed uit. Komt rustiek en professioneel over.

Bij "about me" zit de font nog niet helemaal goed. Misschien toch eens overwegen om een pixelfont te gebruiken ofzo.

Voor de rest, verder doen zoals je bezig bent ! :D

vector monkey
%Europe/Berlin %822 %2007, 20:44
Hoi Skater,

Als eerst mag je van mij je framerate op 60 zetten, hierdoor worden animaties vloeiender en sneller, dat komt al veel professioneler over.

Door de animatie achter de knoppen zijn ze niet meer zo goed te lezen, dat zou ik wat duidelijker maken, ik denk gewoon een egale achtergrond bij de knoppen gebruiken.

Als er een balkje of streepje van kort naar breed animeert is het mooier als die op dezelfde hoogte blijft staan. Dat is een kwestie van netjes werken. Hou je animaties mooi strak en kloppend. Ook voor de kaartjes die omlaag komen vliegen is het mooier als die gewoon recht omlaag komen ipv een klein beetje schuin. Zo ook voor de kaartjes die van de zijkant komen aanvliegen. Gewoo een mooie rechte animatie maken.

Verder kun je bij een tween(animatie) "easing" toepassen, dat kan als je de eerste keyframe van een animatie selecteerd in het properties venster. Dat is de manier waarop de animatie vertraagt begint of eindigt. probeer daar eens mee te spelen. je zult zien dat dat een stuk mooier animeert.

Je plaatjes zien er nogal slecht uit. Ze gaan een beetje raar pixelen. Probeer je plaatjes in flash niet te schalen, maar voordat je ze in flash zet met een programma als photoshop naar het juiste formaat te verkleinen of vergroten. Dan zien je plaatjes er mooier uit.

Het is niet echt ethisch verantwoord om teksten uit te rekken of in elkaar te drukken. Laat de verhouding van tekst altijd hetzelfde als je tekst animeert.

Probeer in je ontwerp eens wat meer verschillende lijndiktes te gebruiken. Een belangrijker onderdeel krijgt bijvoorbeeld een wat dikker lijntje rondom. Dat maakt je ontwerp wat spannender.

De kleuren die je gebruikt liggen nog best dicht bij elkaar. Ik denk dat je ontwerp wel wat meer contrast kan gebruiken. Meer verschil in licht/donker dus.

Ik hoop dat je wat aan mn tips hebt.
Succes!
gr Joris

tijmen_4real
%Europe/Berlin %516 %2007, 13:23
- Kmis een titel in de website (untitled document)
- Het transparante gedeelte onder je menu is meer storend dan mooi.
- Guesthbook (spelfoutje?)
- About me: gecrieeerd (spelfoutje?)
- Maak een emailform ipv een link naar je emailadres. Dat is voor (aankomende) klanten makkelijker en staat professioneler.

Er staan enkele 3d animaties, zoals de computer en bij contact. Heb je die zelf gemaakt ?

Vaak ook vele lettertypes bij elkaar, door elkaar, gekleurd en al. Een beetje teveel kermisstijl voor op deze website...

skater
%Europe/Berlin %685 %2007, 17:26
Hallo ik heb al wat aanpassingen aangebracht. Zoals het menu bv.
En ja ik heb die 3d animaties zelf gemaakt. Ik weet zelf ook dat deze site zeker nog niet perfect is maar als eerste versie vind ik hem toch geslaagd.
Je moet begrijpen dat ik me niet alleen bezig hou met design zo houd ik me ook bezig met progammeren maar ik moet in beide nog veel bijleren.
Zo wil ik later mijn site verbeteren met technieken via illustrator en photoshop dat ik wil leren tijdens mijn vrije tijd.

Ik hoop dat de site al bij al toch meevalt.