Volledige versie bekijken : Twee vraagjes over Flash 8
Freaky_KiLLer
%Europe/Berlin %549 %2005, 14:11
Ik heb twee vraagjes over de filters in Flash 8. :)
1. Waarom kun je ze enkel toepassen op Text, Movie Clips en Buttons? Waarom niet gewoon op graphics waarvoor ik de filters het meeste voor wil gebruiken?
2. Waarom word een button zo wazig als je er een filter op toepast (bv. dropshadow), zelfs al zet je de blur op 0 heb je nog steeds lelijke gekartelde rantjes. :(
trepanic
%Europe/Berlin %647 %2005, 16:32
over je vragen: geen idee, ik vind het ook vreemd. anders maak je in je graphic gewoon een movie clip? dus dubbelklikken?
Durnez
%Europe/Berlin %851 %2005, 21:26
mss ff proberen op hoge kwaliteit ? :p
trepanic
%Europe/Berlin %878 %2005, 22:05
niet mijn posts verwijderen alsutblieft
Freaky_KiLLer
%Europe/Berlin %403 %2005, 10:41
Al gedaan...werkt ook niet. -_-
Flashgirl
%Europe/Berlin %430 %2005, 11:19
Ik heb een onhandige workaround gevonden voor het probleem van de graphics...
Je moet in je graphic van al je layers één MovieClip maken. Elk frame opnieuw. Wat een werk... Maar de effecten worden dan wel toegepast, ook als staan ze als MovieClips in graphics :) .
Freaky_KiLLer
%Europe/Berlin %724 %2005, 18:23
Is het erg als je gewoon graphics omzet naar movieclips?
WernerL
%Europe/Berlin %731 %2005, 18:33
Ik denk dat dat wel werkt. Ik zal flash8 trouwens ook eens installeren. :P
Kan ik ook eens naar die leuke effecten kijken.
Niek_M
%Europe/Berlin %741 %2005, 18:47
ik had er ook last van met een mc, hij werd helemaal wazig.
Terwijl ik de waardes op 0 had staan :S (Blur effect)
WernerL
%Europe/Berlin %751 %2005, 19:02
Kun je deze effecten niet beter in photoshop maken? :) Die kan dat ook, en ik vind dat flash een animatie progrmama moet blijven en geen animatie programma met eigen scripttaal, illustrator achtig iets + een inbuild photoshop functie. :P
Ik vind dat laatste zowiezo overkill (waar ik dit een klein beetje op vind gaan lijken)
Niek_M
%Europe/Berlin %759 %2005, 19:13
Kun je deze effecten niet beter in photoshop maken? :) Die kan dat ook, en ik vind dat flash een animatie progrmama moet blijven en geen animatie programma met eigen scripttaal, illustrator achtig iets + een inbuild photoshop functie. :P
Ik vind dat laatste zowiezo overkill (waar ik dit een klein beetje op vind gaan lijken)
Ik ben het hier ook mee eens, ik vindt het wel grappig zo die effectjes.
Maar ik maak de meeste effecten ook liever in ps.
Freaky_KiLLer
%Europe/Berlin %760 %2005, 19:14
Ik vind het goed...zolang ze maar de meestgebruikte/meestnodige filters/effecten erinsteken en geen ellelange lijst maken ervan en bovenal dat ze werken!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.