PDA

Volledige versie bekijken : Flash Gallery gezocht

stefsegers
%Europe/Berlin %746 %2007, 18:54
Hey allen,

Ik wil een fotogallery bouwen welke ik online kan bijwerken.
Ik wil via FTP de foto's van het nieuwe album uploaden naar de server, en vervolgens in de admin pagina aangeven welke muziek ik eronder wil horen (kan evt ook worden geupload) en vervolgens aan de client zijde een lijst met de laatste 10 albums tonen.
Als ik op een album klik wil ik m zien met ken-burns effecten en muziek (aan/uit knop)

Bestaat er al een kant-en-klare applicatie die dat kan online of ben ik echt aan windows/mac software gebonden om de boel te genereren en te uploaden?

Gr, Stef

BernardV
%Europe/Berlin %751 %2007, 19:02
Ik ken niets wat kant en klaar is, ken ook geen software die dat doet.. dus wat je aangeeft: bouwen :)

stefsegers
%Europe/Berlin %755 %2007, 19:07
Goed, maar dan weet ik nog niet waar iki moet starten.. ik weet dat er erg veel oplossingen zijn die ongeveer doen wat ik wil. Ik denk dat ik best het 1 en ander zou kunnen combineren right?
Misschien nog wat suggesties van soort gelijke online applicaties

BernardV
%Europe/Berlin %759 %2007, 19:13
Als je het zelf wilt gaan bouwen denk ik aan:
Flash, PHP en dan tussen deze twee een uitwisseling van data via XML of eventueel AMF.
Ik kan hier niet veel meer op zeggen eigenlijk, want de vraag gaat ook niet verder :)
Als ik je was zou ik eens gaan proberen en kijken waar je komt, als je dan specifieke vragen hebt kun je die hier stellen.
Dit kun je ook wel kant-en-klaar krijgen hoor, plaats het maar in "Werk aangeboden" en er is zeker iemand die het voor je wil maken..