PDA

Volledige versie bekijken : resolutie

pieter19842005
%Europe/Berlin %818 %2007, 20:38
Hoi allemaal,

Waarschijnlijk is mijn vraag voor een aantal van jullie een eitje...vandaar ook dat ik hem post :-)
Ik heb al verschillende websites gemaakt met flash maar blijf het probleem houden dat de resolutie steed erg te wensen over laat. Ik ben een design student en wil mijn werk online later zien. Vaak zitten daar hoge resolutie cad modellen ed bij en die wil ik dus ook goed kunnen laten overkomen op het web. Nu is het vaak erg pixel achtig en lelijk. Als ik zo de websites hier op flashfreaks zie moet dat anders kunnen.
Ik heb het gevoel dat ik gewoon een of andere setting fout heb staan, maar kom er helaas zelf niet aan uit.
Hoop echt dat een van jullie me een goede tip kan geven

Groetjes

Pieter

Flashgirl
%Europe/Berlin %833 %2007, 21:00
Ik zou je graag willen helpen, maar je vraag is enigszins vaag. Kun je misschien iets duidelijker zijn? Heb je het over bitmaps exporteren vanuit Photoshop, bitmaps exporteren uit Flash, bitmaps exporteren uit Fireworks... Of een 3D programma...? Of heb je het over video's?

RITS
%Europe/Berlin %854 %2007, 21:31
Nee hij heeft het over CAD tekeningen plaatsen op het internet.

Dit zul je toch via een soort van popup moeten doen wat de resolutie aan neemt van je CAD tekeningen.
Een cad tekening is toch iets anders dan een JPG of een ander plaatje, wil je dit goed laten overkomen zodat het OOK nog duidelijk is, is een beetje tricky denk ik.

Ik zal eens zoeken wat ik erover tegenkom, werk zelf ook met AutoCAD maar heb er nog nooit iets van op internet gepost, dus dit zoek ik even op :)

Peace

WernerL
%Europe/Berlin %862 %2007, 21:41
Wellicht zou je het in een flashinterface op fullresolutie kunnen laden en zorgen dat je met de muiscursor door de cad tekening kunt kijken. Door hem als het ware te verplaatsen. Denk aan maps.google.nl. Of is dat niks? :-) Ik weet niet hoe groot die cad tekening is.

Haasie