PDA

Volledige versie bekijken : Mijn eerste echte flash site

sciilan
%Europe/Berlin %856 %2005, 21:34
DIt is mijn eerste post hier, maar om dat ik zeker wel eens hulp heb gehad van de tutorials hier wou ik toch even laten zien wat ervan geworden is.

het eerste idee van alles in de rood en grijstinten maar de huisstijl was meer in de huidige tinten. verder zouden er nog wat kleine verbeteringetjes inkunnen. Maar het is mijn eerste echte flash site dus ben er tevreden over.

www.tie-box.com (http://www.tie-box.com)

Alle tips, opmerkingen en vragen zijn welkom.

Greetz Sci

Mitch
%Europe/Berlin %865 %2005, 21:46
Beetje begin flash tijdperk gevoel :D ik bedoel hiermee overbodige effecten erin.
Maar die cubus is leuk en je zou noscale moeten gebruiken, maakt het een stuk mooier.

sciilan
%Europe/Berlin %869 %2005, 21:52
Thanx mitch de site was ook voornamelijk bedoeld een sfeer achter te laten.

En je bedoeld dat je een vaste grote zou aangeven en die bijvoorbeeld centreren voor het gehele flash gedeelte. Ik heb het idd overwogen. wie weet volgende project.
:)

BlijBlauw
%Europe/Berlin %551 %2005, 14:13
Vet, dat ding is toch van die wedstrijd dat groepen studenten een product op de markt moeten brengen enzo?

- Ik dacht eerst: wat een slechte kwaliteit, maar dat komt natuurlijk door je scale
- De kleuren vind ik een beetje saai, grauw en eentonig
- Ik zou de selectie van de tekst bij contact uitzetten (edit: bij alle teksten)
- Misschien je gastenboek in je site verwerken
- Als ik op een button heb geklikt, kan ik niet meer op de andere buttons klikken, zou ik wat aan doen
- Doe iets aan die scoll-pijltjes
- Ik kan wel de foto's selecteren, maar als ik er op druk, gebeurd er niks (edit: nadat ik dit getyped had dus wel :P miss even een preloader tussen zetten)

Eerlijk gezegt vind ik, dat als je reclame voor dat ding wilt maken via deze site, dat je het iets anders moet doen. Dit zal mij niet aanzetten om zo'n ding aan te schaffen.

Maar goede poging voor je eerste site :)

sciilan
%Europe/Berlin %638 %2005, 16:18
Dankej voor de tips... kan ik altijd wel iest mee doen.

even in de verdediging ;)
kleuren waren van de huisstijl en text selectie heb ik bij contact aangelaten omdat je dan makkelijker de email kan copieren. voor diegene die niet graag meteen willen mailen. maar voor andere pagina's i goede optie
en was in eerste instantie ook bedoeling preloader bij de plaatjes te zetten.. maar werkte nog even niet.
En scroll pijltjes.. ja zijn niet optimaal.

maar nogmals eerst poging en dus ook wel een leer proces voor mij .

P.S. ben even op je homesite geweest maar zit bij mij een error op je eerste pagina.. maar voor de rest ziet er erg goed uit!

__________________________________________________ _____________________
greetz Sci