PDA

Volledige versie bekijken : Foto's en .exe...

dakans
%Europe/Berlin %851 %2005, 21:25
Hallo...

Ik ben bezig met een CD-presentatie in Flash. De presentatie bestaat uit een intro met daaropvolgend ongeveer 36 before- and afterfoto's (totaal dus 72). Nu heb ik mij al flink verdiept in het aanlegen van een fotoalbum, denk dat het voor mij het makkelijkst is om een appart SWF-je te maken en die dan in de hoofdmovie in te laden. Maar....

Mijn vraag is het volgende. Als ik er nadien een .exe bestand van maak, neemt hij dat externe SWF-je dan mee in dat .exe bestand??? Of moet ik dat SWF-je (of alleen de map met de foto's) nog bij de CD opzetten? Of is er ook nog een andere cq. betere oplossing? Graag een antwoord, want anders begin ik niet eens aan dit avontuur.

B.V.D.

P.S. Beetje traag, maar ben er eindelijk achter dat FlashFocus nog bestaat!!! Was dus volledig in het mailtje van DZ gestrapt waarin werd verteld dat FlasFiles de vervanger werd van FlashFocus! Werd al nooit gereageerd op mijn topics, snapte er niks van... In ieder geval: It's gooed to be back! :)

Mitch
%Europe/Berlin %441 %2005, 11:35
He dekans,

Probeer eens te zoeken naar exe via de zoek functie op flashfocus. Volgens mij is dit al besproken, ik zou het zo niet weten (ik heb het nog nooit gebruikt).

Goed dat je op de ware flashfocus bent :) hier zitten de meeste leden van het "vroegere" flashfocus.

dakans
%Europe/Berlin %527 %2005, 13:40
Ik heb hier dus al 2 dagen aan zoekwerk in zitten, welliswaar op FlashFiles, maar toch. Zal hier nog weleens een zoekpoging wagen, maar kon "daar" (FlashFiles) dus geen kant en klare oplossing vinden. Ga het eerst wel ff proberen, maar werk een beetje onder tijdsdruk en wilde missers uitsluiten...

In ieder geval hartelijk dank voor het antwoord Mitch! Voel me gelijk weer helemaal thuis! :P

Oplossingen blijven welkom!

Laiverd
%Europe/Berlin %539 %2005, 13:56
Externe swf files worden niet in de executable 'verpakt'; die zul je dus gewoon op je cdrom mee moeten leveren. Voor de meeste zoniet alle third party software waarmee je executables kunt maken geldt dat volgens mij ook.

dakans
%Europe/Berlin %552 %2005, 14:15
Externe swf files worden niet in de executable 'verpakt'; die zul je dus gewoon op je cdrom mee moeten leveren. Voor de meeste zoniet alle third party software waarmee je executables kunt maken geldt dat volgens mij ook.

...maar dan zit je dus weer het het probleem dat je klant een Flashplayer moet hebben en dat probeer ik juist te voorkomen met die .executable (of zit ik hiet te liegen???). Denk dat het gewoon het simpelste is om alles, de presentatie + alle foto's in 1 movie te zetten.

THNX voor het antwoord Laiverd en mocht iemand nog een heldere ingeving hebben, schroom niet!