Volledige versie bekijken : Overview 3D renders
Stef
%Europe/Berlin %472 %2005, 12:20
Howdy mates!
Ik heb nog nooit wat 3D werk van mijzelf laten zien hier, dus bij deze! :)
Het is al wel oud werk, maar wilde het toch even laten zien.
De renders zijn gemaakt met Cinema 4D en bij elkaar gegooit in Photoshop.
Elk plaatje staat voor een ander project. De buitenste plaatjes zijn meer character testjes en het middelste plaatje komt uit een animatie.
digitalnrg
%Europe/Berlin %476 %2005, 12:25
dat ziet er lekker uit hoor :)
Jelle
%Europe/Berlin %513 %2005, 13:19
NiceNice!
Is er ook een mogelijkheid om die animatie te zien? :p
Sjoerd!
%Europe/Berlin %528 %2005, 13:41
Steffie!
leuk dat je wat showt. Heb al meer van je gezien en dat ziet er ook gelikt uit.
Toch doet me de render van linksonder me denken aan het spel down in the dumbs (kent iemand dit spel)?
verder toppie jongen.
Ciao.
Stef
%Europe/Berlin %533 %2005, 13:48
Is er ook een mogelijkheid om die animatie te zien? :p
Jazeker :) Alleen heb ik geen server tot mijn beschikking om de animaties op te dumpen!
Toch doet me de render van linksonder me denken aan het spel down in the dumbs (kent iemand dit spel)?
Dit zei je al eerder ja. Toch is het karakter gebaseerd op Patrick uit Spongebob Squarepants voor een schoolopdracht! Raar...maar waar ;)
mech7
%Europe/Berlin %542 %2005, 14:01
haha ja man dat is patrick dat zie je meteen :D Ziet er cool uit
Sjoerd!
%Europe/Berlin %542 %2005, 14:01
http://www.uwes-adventureseite.de/schachteln/down.jpg
Deze bedoel ik. Spongebob is eigenlijk helemaal niet orgineel :P
Gl0be
%Europe/Berlin %634 %2005, 16:13
Jazeker :) Alleen heb ik geen server tot mijn beschikking om de animaties op te dumpen!
Ik kan wanneer je intressen hebt wel wat ruimte beschikbaar stellen om de animatie te uploaden. (ik ben namelijk ook wel benieuwd :D)
Niek_M
%Europe/Berlin %672 %2005, 17:08
erg cool gemaakt, en de ben ook erggg benieuwd naar de animatie.
BlijBlauw
%Europe/Berlin %713 %2005, 18:07
vet hoor :D heb wel eens gewerkt met Cinema 4D maar daar kwam ik niet ver mee. 3dsmax vind ik toch beter, en wat ik heb gezien, kan je daar realistischere renders mee maken
Stef
%Europe/Berlin %738 %2005, 18:43
Ik kan wanneer je intressen hebt wel wat ruimte beschikbaar stellen om de animatie te uploaden. (ik ben namelijk ook wel benieuwd :D)
Zoveel stelt het ook weer niet voor hoor! :D De animatie was bedoelt voor mijn stageverslag en tevens een test voor licht- en rookanimatie. Maar als je echt nieuwsgierig bent, is het voor mij een kleine moeite om deze te sturen. ;)
heb wel eens gewerkt met Cinema 4D maar daar kwam ik niet ver mee. 3dsmax vind ik toch beter, en wat ik heb gezien, kan je daar realistischere renders mee maken
True. Zal ik ook niet ontkennen! :)
Maar! Voor mij is de keuze op Cinema 4D gevallen, omdat je er voor mijn gevoel makkelijk mee kunt beginnen als 3D nieuw voor je is. Vanuit de basisacties (die je al snel onder de knie hebt wanneer je er even voor gaat zitten) kun je je skills al snel en gemakkelijk uitbreiden.
En waarom moet iedereen met het beste-van-het-beste software pakket werken, als je hoogstwaarschijnlijk toch niet het onderste uit de kan zal halen.
Ook zit Cinema 4D in een stijgende lift. Het programma wordt al gebruikt in de filmindustrie en de kwaliteit van de renders en de mogelijkheden nemen elke versie gigantisch toe! Met Cinema 4D kun je echt al een heel eind komen!
En misschien nog wel het belangrijkste, het programma heeft een redelijke prijs t.o.v. andere 3D software pakketten! Wel zo belangrijk voor ons Nederlanders, niet? :D
tobisan
%Europe/Berlin %800 %2005, 20:13
die linksonder is dope :D !
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.